سونم کپور نے ڈونلڈ ٹرمپ کو بیوقوف قرار دے دیا

ویب ڈیسک  پير 12 مارچ 2018
دنیا بھارت سے سبق سیکھے،سونم کپور،فوٹو،فائل

دنیا بھارت سے سبق سیکھے،سونم کپور،فوٹو،فائل

 ممبئی: بالی ووڈ کی معروف اداکارہ سونم کپور نے امریکا کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو بیوقوف قرار دے دیا۔

بھارتی فلم انڈسٹری کے سپر اسٹار انیل کپور کی صاحبزادی عموماًسماجی و معاشرتی خرابیوں  کو اجاگر کرنے اور ملکی ساکھ پر ضرب لگانے یا نقصان پہنچانے والے عوامل پر بلاجھجک اپنے خیالات کا اظہار کرتی رہتی ہیں اور وہ کسی بھی بڑی شخصیت سے مرعوب ہوئے بغیراپنی بات کہنے میں ذرا سا بھی عار محسوس نہیں کرتیں۔

ایسا ہی ایک بار پھر سونم کپور نے دنیاکے طاقتور ترین صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو نہ صرف تنقید کا نشانہ بنایا ہے بلکہ بے دھڑک ہوکر انہیں کم عقل بھی قرار دے دیا۔یہ معاملہ اس وقت شروع ہوا جب ایک امریکی مزاحیہ اداکارہ اور ٹاک شو کی میزبان ’ایلن ڈیگینرز‘ نے ٹوئٹر میں لکھا کہ  صدر ٹرمپ نے ہاتھی اور دیگر جانوروں کی امریکا میں شکار کی خاموشی سے اجازت دے دی ہے،اس معاملے پر جتنی ممکن ہو اپنی آواز بلند کرنی چاہیے۔

 

ایلن کی ٹوئٹ پر سونم کپور نے تبصرہ کرتے ہوئے لکھا کہ بھارت میں جانوروں کا شکار غیر قانونی ہے اور دنیا کو اس بارے میں بھارت سے سبق سیکھنا چاہیئے جب کہ ٹرمپ تو بیوقوف ہیں۔

واضح رہے کہ یہ پہلا موقع نہیں ہے کہ جب سونم کپور نے امریکی صدر کو ایسا لقب دیا تھا بلکہ اس سے پہلے بھی وہ ایک معاملے پر ڈونلڈ ٹرمپ کو ’جوکر‘ کہہ چکی ہیں۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔