پی ایس ایل فائنل کے ٹکٹس کی فروخت شروع ہوگئی

ویب ڈیسک  بدھ 14 مارچ 2018
سب سے سستا ٹکٹ ایک ہزار روپے اور وی آئی پی انکلوژر کا ٹکٹ 12 ہزار کا ہے فوٹو:فائل

سب سے سستا ٹکٹ ایک ہزار روپے اور وی آئی پی انکلوژر کا ٹکٹ 12 ہزار کا ہے فوٹو:فائل

 کراچی: پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 2018 کے فائنل کے ٹکٹس کی فروخت شروع ہوگئی ہے۔ 

ترجمان کورئیر کمپنی کے مطابق پی ایس ایل 2018 کے فائنل کے ٹکٹس کی آن لائن بکنگ کا آغاز آج رات 12 بجے سے ہوگیا ہے جب کہ آج صبح 9 بجے سے ٹکٹ حاصل کرنے کے لئے منتخب برانچز سے رابطہ کیا جاسکتا ہے۔

سب سے سستا ٹکٹ ایک ہزار روپے اور سب سے مہنگا 12 ہزار کا ہے جب کہ چار اور 8 ہزار روپے والے ٹکٹ بھی فروخت کئے جائیں گے۔ ترجمان کورئیرکمپنی کے مطابق پہلے آیئے پہلے پایئے کی بنیاد پرٹکٹس دستیاب ہوں گے جب کہ ایک قومی شناختی کارڈ پر5 ٹکٹس حاصل کئے جاسکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کمزور تشہیری مہم پی ایس ایل کی بے رونقی کا سبب

ترجمان کورئیر کمپنی کا کہنا ہے کہ مجموعی طورپر 26500 ٹکٹس فروخت کرنے کے لئے دیئے گئے ہیں، 30 فیصد ٹکٹس آن لائن جب کہ 70 فیصد ٹکٹس مقررہ 25 شاخوں پردستیاب ہوں گے۔ پاکستان سپر لیگ کا فائنل 25 مارچ اتوار کو کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں ہوگا۔

اطلاعات کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ نے فائنل سے قبل نیشنل اسٹیڈیم کے 2 جنرل انکلوژرز کو وی آئی پی میں تبدیل کردیا ہے۔ اقبال قاسم اور نسیم الغنی انکلوژرز کے ٹکٹوں کی قیمت پہلے ایک ہزار روپے مقرر کی گئی تھی لیکن اب دونوں جنرل انکلوژرز کو وی آئی پی کا درجہ دے کر ٹکٹ کی قیمت 12 ہزار روپے کردی گئی ہے۔

فائنل کے ٹکٹوں کی نئی فہرست میں اب وی آئی پی انکلوژرز کی تعداد 5 ہوگئی ہے جبکہ جنرل انکلوژرز صرف تین ہی رہ گئے ہیں۔ اقبال قاسم اور نسیم الغنی انکلوژرز میں تقریباً 6 ہزار افراد کے بیٹھنے کی گنجائش ہے۔



ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔