عامر خان نے فلم ’ ٹھگ آف ہندوستان ‘ میں اپنے کردار سے پردہ اٹھادیا

ویب ڈیسک  منگل 17 اپريل 2018
فلم ’تھگ آف ہندوستان‘ 7 نومبر 2018 کو سینما گھروں کی زینت بنے گی۔فوٹو: فائل

فلم ’تھگ آف ہندوستان‘ 7 نومبر 2018 کو سینما گھروں کی زینت بنے گی۔فوٹو: فائل

 ممبئی: بالی ووڈ پرفیکشنسٹ عامر خان نے اپنی نئی فلم ’ ٹھک آف ہندوستان‘ کے کردار پر بات کرتے ہوئے کہا کہ فلم میں وہ پیسوں کے لیے اپنی ماں کو بھی بیچ سکتے ہیں۔ 

بالی ووڈ میں اپنی منفرد پہچان رکھنے والے مسٹر پرفیکشنسٹ عامر خان کی تمام فلموں سے ان کی سوچ کا اندازہ ہوتا ہے یہی وجہ ہے کہ ان کی فلمیں دیگر اداکاروں سے بالکل مختلف ہوتی ہیں جس کی واضح مثال ’ تارے زمین پر‘، ‘تھری ایڈیٹ،  ’سیکریٹ سپر اسٹار‘ اور ’دنگل‘ ہے جس میں انہوں نے فلم کے ذریعے معاشرے کے حقائق بیان کیے ہیں جب کہ آج کل وہ ’ٹھگ آف ہندوستان‘ کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ کے نامور اداکار عامر خان کا اپنی نئی آںے والی  فلم ’ٹھگ آف ہندوستان‘ میں اپنے کردار سے متعلق بات کرتے ہوئے کہا کہ ان کی یہ فلم ’دنگل‘ کی کہانی سے بالکل مختلف ہے اور وہ فلم میں بے ایمان شخص کا کردار ادا کر رہے ہیں جس پر کوئی بھروسہ نہیں کرتا جب کہ فلم کے کردار میں پیسوں کے خاطر میں اپنی ماں کو بھی بیچ سکتا ہے۔

واضح رہے کہ ادتیا چوپڑ اکی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ’ٹھگ آف ہندوستان ‘ میں عامر خان کے ساتھ امیتابھ بچن، کترینہ کیف اور فاطمہ ثناء شیخ مرکزی کردار میں ادا کریں گے جب کہ فلم 7 نومبر 2018 میں ریلیز کی جائے گی۔



ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔