الیکشن کمیشن کی پی ٹی آئی رکن قومی اسمبلی کے خلاف کارروائی کی سفارش

ویب ڈیسک  اتوار 16 ستمبر 2018
ایم این اے کے خلاف قانون کے مطابق تحقیقات کرکے کارروائی کی جائے، الیکشن کمیشن :فوٹو:فائل

ایم این اے کے خلاف قانون کے مطابق تحقیقات کرکے کارروائی کی جائے، الیکشن کمیشن :فوٹو:فائل

 اسلام آباد: الیکشن کمیشن نے اسپیکر قومی اسمبلی سے سفارش کی ہے کہ انتظامیہ میں سیاسی مداخلت پر پی ٹی آئی رکن اسمبلی کے خلاف کارروائی کی جائے۔

ایکسپریس نیوزکے مطابق ڈپٹی کمشنر چکوال غلام صغیر شاہد نے پی ٹی آئی کے رکن قومی اسمبلی سردار ذوالفقار علی کے خلاف الیکشن کمیشن کو خط لکھا تھا جس میں پی ٹی آئی رکن قومی اسمبلی پر انتظامیہ میں سیاسی مداخلت کا الزام عائد کیا گیا تھا۔

اس خبرکوبھی پڑھیں: پی ٹی آئی ایم این اے پر انتظامی معاملات میں مداخلت کا الزام

ذرائع کے مطابق الیکشن کمیشن نے ڈی سی چکوال کا خط اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر کو بھجوا دیا ہے، الیکشن کمیشن نے اسپیکر سے سفارش کی ہے کہ ڈی سی چکوال کے الزامات کی روشنی میں ایم این اے سردار ذوالفقار علی کے خلاف قانون کے مطابق تحقیقات کرکے کارروائی کی جائے۔

اس خبرکوبھی پڑھیں: وزیراعظم نے پی ٹی آئی ارکان اسمبلی کو انتظامیہ میں سیاسی مداخلت سے روک دیا

واضح رہے کہ ڈپٹی کمشنر چکوال غلام صغیر شاہد نے رکن قومی اسمبلی پر الزام لگایا تھا کہ 31 اگست کو ذوالفقار علی خان نے انہیں محکمہ مال کے 17 اہلکاروں کی فہرست بھیجی اور من پسند تقرریوں اور تبادلوں کا کہا۔  دوسری جانب ذوالفقار علی خان نے اعتراف کیا کہ انہوں نے  ڈپٹی کمشنر کو فون کرکے صرف ایک پٹواری کا تبادلہ نہ کرنے کا کہا تھا تاہم 17 افسروں کے تبادلے کا حکم دینے کے الزام کی تردید کی۔



ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔