- پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج کینسر سے آگاہی کا عالمی دن منایا جا رہا ہے
- دوہرے ٹیکس سے چھٹکارہ: پاکستان اور افغانستان کے درمیان کنونشن پر دستخط
- شیخ رشید کے خلاف کراچی میں بھی مقدمہ درج
- آئی ایم ایف کا سرکاری اداروں کی نجکاری، بجلی گیس اور پیٹرول کی قیمت میں اضافے کا مطالبہ
- کراچی میں ڈاکوؤں راج، ایک اور نوجوان زندگی کی بازی ہار گیا، رواں سال میں اب تک 16 جاں بحق
- خیبرپختونخوا پولیس نے دہشت گردی کیخلاف فرنٹ لائن پر جنگ لڑی، آرمی چیف
- قومی اسمبلی کی 31 نشستوں پر ضمنی انتخابات کا شیڈول جاری
- مودی کا جنگی جنون؛ 24 ارب ڈالر کے جنگی ہتھیار خرید لیے
- سرکاری افسر کی بیٹی کی سالگرہ، کراچی چڑیا گھر شہریوں کیلیے بند
- سوڈان میں پوپ فرانسس کا دورہ؛ مسلح گروپ کی فائرنگ میں21 افراد ہلاک
- ٹانڈہ ڈیم میں کشتی حادثہ؛ لاپتا آخری طالبعلم کی نعش بھی نکال لی گئی
- دہشت گردی کے خلاف بات ہو تو پی ٹی آئی کو تکلیف ہوتی ہے، وفاقی وزیر مملکت
- پی ایس ایل 8 کے ٹکٹوں کی آن لائن فروخت کل سے شروع ہوگی
- محمد حفیظ نے کراچی یونیورسٹی میں داخلہ لے لیا
- عمران خان کا ضمنی انتخابات میں حصہ نہ لینے کا فیصلہ
- الیکشن کمیشن دباؤ میں آئیگا تو آئینی جنگ کیلئے تیار ہوجائے، حافظ نعیم
- شاہین شاہ آفریدی کا نکاح؛ ملکی اور غیرملکی کھلاڑیوں کے مبارکباد کے پیغامات
- پشاور پولیس پر فائرنگ کرنے والا اشتہاری اور مفرور ملزم گرفتار
- حکومت نے ناک کے نیچے دہشت گردی پھیلنے کی اجازت دی، عمران خان
- یورپی یونین کا یوکرین میں اہم اجلاس؛ روسی طیارے فضا میں منڈلاتے رہے
33 ہزار سٹیزن پورٹل شکایات دوبارہ کھولنے کا حکم

افسران شکایت نمٹانے کے بعد محکمہ سربراہان کے نوٹس میں لائیں گے، درست تفصیلات نہ دینے پر کارروائی کی جائے گی۔ فوٹو: فائل
اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے سٹیزن پورٹل پر شکایات کے حل میں افسران کی کوتاہی کا نوٹس لیتے ہوئے پی ایم ڈیلیوری یونٹ کو 33 ہزار شکایات دوبارہ کھولنے اور 14 روز کے اندر نمٹانے کا حکم دیا ہے۔
وزیراعظم نے خارج شدہ 10 ہزار شکایات بھی دوبارہ کھولنے کا حکم دیتے ہوئے کہا کہ جن شہریوں نے شکایات واپس لیں ڈیلیوری یونٹ ان سے بھی رابطہ کرے کہ انھوں نے کسی دباؤ میں تو شکایات واپس نہیں لیں۔
پی ایم ڈیلیوری یونٹ کے سربراہ عادل سعید صافی نے ایکسپریس کو بتایا کہ سٹیزن پورٹل استعمال کرنے والوں کی تعداد 9 لاکھ 60 ہزار سے تجاوز کرگئی ہے، سٹیزن پورٹل پر 7 لاکھ 64 ہزار 657 شکایات درج ہوئیں۔ 6 لاکھ 17 ہزار 239 شکایات نمٹائی جا چکی ہیں۔جعلی، جھوٹے کوائف رکھنے والے 50 ہزار صارفین کو نوٹسز جاری کیے گئے ہیں مسلسل جعلی شکایات درج کرانے والوں کو بلاک کردیا جائے گا۔
سرکاری افسران شکایت نمٹانے کرنے کے بعد اپنے اداروں کے سربراہان کے نوٹس میں لائیں گے اور شکایات نمٹانے کے حوالے سے درست تفصیلات نہ دینے والے افسران کے خلاف کارروائی ہوگی۔
ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔