دنیائے کرکٹ ورلڈ کپ کے حیران کن کیچز

ابو عبدالرحمن  اتوار 7 جولائ 2019
کچھ کھلاڑیوں کے ایسے کیچز جنہیں نہ صرف شائقین کو حیران کر دیا بلکہ اپنی ٹیموں کو بڑے بڑے اعزازات کا حق دار بھی بنایا۔ فوٹو : سنڈے میگزین

کچھ کھلاڑیوں کے ایسے کیچز جنہیں نہ صرف شائقین کو حیران کر دیا بلکہ اپنی ٹیموں کو بڑے بڑے اعزازات کا حق دار بھی بنایا۔ فوٹو : سنڈے میگزین

’’Catches win Matches‘‘ کرکٹ کی وہ معروف کہاوت ہے، جس کے بارے میں ہر شائقِ کرکٹ جانتا ہے کسی  فیصلہ کن مرحلہ پر ایک کیچ کا چھوٹ جانا، پورے میچ کی بازی ہی پلٹ دیتا ہے۔

کرکٹ کی تاریخ میں ایسی لاتعداد مثالیں موجود ہیں، جہاں صرف ایک کیچ چھوٹ جانے سے ٹیم کے ہاتھ سے پورا میچ ہی چھوٹ گیا، لیکن اسی میدان میں کچھ کھلاڑیوں کے ایسے کیچز بھی ہیں، جنہوں نے نہ صرف شائقین کو حیران کر دیا بلکہ اپنی ٹیموں کو بڑے بڑے اعزازات کا حق دار بھی بنایا۔ یہاں ہم آپ کے سامنے آئی سی سی ورلڈ کپ کے کچھ ایسے ہی کیچز کی تصویری جھلکیاں پیش کر رہے ہیں، جنہیں دیکھ کر آپ بھی فیلڈرز کو داد دیئے بنا نہیں رہ سکیں گے۔

قومی کرکٹ ٹیم کے قائد سرفراز احمد نیوزی لینڈ کے خلاف ایک سنسنی خیزمقابلہ کے دوران راس ٹیلر کا کیچ پکڑ رہے ہیں(2019)

.

آئی سی سی ورلڈ کپ کے 12 ویں ایڈیشن کے پہلے ہی میچ میں برطانوی آل رائونڈر بن سٹوکس جنوبی افریقہ سے مقابلے کے دوران ایک حیران کن کیچ تھام رہے ہیں (2019)

.

ویسٹ انڈیز کے کھلاڑی شیلڈن کوٹریل بائونڈری لائن کے اوپر سے اچھلتےہوئے آسٹریلوی بلے باز سٹیو سمتھ کا کیچ لے رہے ہیں(2019)

.

جنوبی افریقہ اور بھارت میں کھیلے جانے والے میچ کے دوران افریقی وکٹ کیپر کوئنٹن ڈی کوک بھارتی قائد ویرات کوہلی کا ایک ہاتھ سے کیچ تھام رہے ہیں(2019)

.

ایک سنسنی خیز مقابلہ کے دوران کور میں کھڑے آسٹریلوی کھلاڑیاسٹیو سمتھ انگلش بلے باز ڈیوڈ کا کیچ پکڑ رہے ہیں(2015)

.

آسٹریلوی کھلاڑی ایرون فنچ تھرڈ سلپ پوزیشن پر افغان بلے بازمینگل کا آئوٹ سٹینڈنگ کیچ پکڑ رہے ہیں(2015)

.

ویسٹ انڈین کیپر شائی ہوپ آسٹریلوی بلے باز عثمان خواجہ کے بیٹ سےٹکرائی گیند کو زمین پر لگنے سے قبل پکڑ رہے ہیں(2019)

.

 

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔