یہ کمپنی چھت سے لٹکنے والا فرنیچر بناتی ہے!

ویب ڈیسک  اتوار 28 جولائ 2019
یہ نظام کم رقبے والے گھروں اور فلیٹوں کےلیے خاص طور پر مفید ہے۔ (فوٹو: بمبل بی اسپیسز)

یہ نظام کم رقبے والے گھروں اور فلیٹوں کےلیے خاص طور پر مفید ہے۔ (فوٹو: بمبل بی اسپیسز)

سلیکان ویلی: ایک نئی اسٹارٹ اپ کمپنی ’’بمبل بی اسپیسز‘‘ نے چھت سے فرنیچر لٹکانے کا انوکھا نظام تیار کرلیا ہے جس کا مقصد کم جگہ والے گھروں اور فلیٹوں میں زیادہ گنجائش پیدا کرنا ہے۔ اس طرح یہ نظام دنیا کی بڑھتی ہوئی آبادی کو کم رقبے پر رہائش فراہم کرنے میں مددگار ثابت ہوسکے گا۔

اس نظام میں خاص طرح کی طاقتور موٹروں اور مضبوط سہاروں کے علاوہ، مختلف طرح کا ہلکا پھلکا فرنیچر بھی شامل ہے جسے ان سہاروں کے ذریعے چھت سے لٹکایا جاتا ہے۔ کمپنی ویب سائٹ کے مطابق، یہ نظام نصب کرنا صرف چند گھنٹوں کا کام ہے جس کے بعد صوفوں، کرسیوں، مسہریوں اور میزوں کے علاوہ سامان رکھنے والی الماریاں تک چھت سے لٹکائی جاسکتی ہیں۔

خاص بات یہ ہے کہ اس نظام کی تیاری میں روبوٹکس کے علاوہ مصنوعی ذہانت (اے آئی) سے بھی استفادہ کیا گیا ہے جس کی بدولت یہ پورا نظام، استعمال میں نہایت آسان ہوگیا ہے۔

جس چیز کی ضرورت ہوگی، اسے ریموٹ کا ایک بٹن دبا کر نیچے اتار لیا جائے گا اور ضرورت پوری ہونے پر واپس چھت کے ساتھ ’’پارک‘‘ کردیا جائے گا؛ یوں چھوٹے سے فلیٹ میں رہنے والوں کو بھی اچھی خاصی کھلی اور کشادہ جگہ میسر آجائے گی۔

اس طرح کی رہائش کا تصور تقریباً ڈیڑھ سو سال پہلے، سائنس فکشن ناولوں میں پیش کیا گیا تھا لیکن اب تک اس پر سنجیدگی سے غور نہیں کیا گیا تھا۔ بمبل بی اسپیسز نے اسی خیال کو سامنے رکھتے ہوئے ’’معلق فرنیچر‘‘ ایجاد کیا ہے اور اپنی اس ایجاد کو فروغ دینے کےلیے باقاعدہ کاروبار بھی شروع کردیا ہے۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔