اپوزیشن کے خلاف قانون کے مطابق ایف آئی آر درج کی گئی، ترجمان بلوچستان حکومت

ویب ڈیسک  اتوار 27 جون 2021
اپوزیشن کو بجٹ کے دوران اسمبلی میں آنا چاہیے تھا، ترجمان بلوچستان حکومت۔ فوٹو:فائل

اپوزیشن کو بجٹ کے دوران اسمبلی میں آنا چاہیے تھا، ترجمان بلوچستان حکومت۔ فوٹو:فائل

کوئٹہ: ترجمان بلوچستان کے حکومت لیاقت شاہوانی کا کہنا ہے کہ اپوزیشن کے خلاف قانون کے مطابق ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔

کوئٹہ میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے ترجمان بلوچستان حکومت لیاقت شاہوانی کا کہنا تھا کہ صوبے  کا سب سے بڑا بجٹ کل پاس کیا گیا، بجٹ میں فلاحی کاموں کیلئے رقم مختص کی گئی ہے، اقلیتوں کیلئے الگ سے فنڈ مختص کئے گئے ہیں، تعلیم،صحت اور سماجی تحفظ کے منصوبے ترجیح ہیں، بجٹ میں تمام شعبوں کیلئے فنڈز مختص کئے گئے ہیں۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن کا کام بجٹ میں تجاویز دینا ہے نہ کہ دستاویزات پھاڑنا، اگر اپوزیشن اپنی تجاویز دیتی تو اس پر غور کرتے، اپوزیشن کو بجٹ کے دوران اسمبلی میں آنا چاہیے تھا، اور اجلاس میں شرکت کرنی چاہئے تھی، اپوزیشن کے خلاف قانون کے مطابق ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔

لیاقت شاہوانی کا کہنا تھا کہ کورونا وائرس کے کیسز میں ملک بھر میں کمی ہوئی ہے، بلوچستان میں بھی کورونا سے ریکوری کی شرح 97 فیصد ہے، صوبے میں ویکسی نیشن کا عمل جاری کوئی قلت نہیں، تمام اضلاع میں ویکسین فراہم کی جارہی ہے، شہریوں سے اب بھی کورونا ایس او پیز پر عملدرآمد کرنے کی اپیل کرتے ہیں، سیاحتی مقامات پر ویکسینیشن کے بغیر داخلے کی اجازت نہیں ہوگی۔

ترجمان نے مزید کہا کہ سینیٹ میں ہارس ٹریڈنگ ایک منفی عمل ہے،  ہارس ٹریڈنگ میں خریدوفروخت میں ملوث افراد کو بچایا جارہا ہے۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔