آج کا دن کیسا رہے گا

عائشہ شریف صابری  منگل 20 جولائ 2021
جانیے اپنےاحوال ستاروں کی چال سے

جانیے اپنےاحوال ستاروں کی چال سے

حمل:
21مارچ تا21اپریل

اگر آپ ہاتھ پر ہاتھ رکھ کر ہر معاملے میں بیٹھے رہے تو پھر یقینا آپ اپنی زندگی کا بہترین دن ضائع کر جائیں گے لہٰذا تھوڑی سی اضافی کوشش کریں گے تو کامیابی ہو سکتی ہے۔

ثور:
22 اپریل تا 20 مئی

صحت جسمانی گاہے بگاہے خراب ہو سکتی ہے لیکن علاج کی جانب سے غفلت ہرگز نہ برتیں مقصد کا نتیجہ خلاف منشا نکل سکتا ہے ۔

جوزا:
21 مئی تا 21جون

آج کے دن آپ کسی پر بھی غصہ نہ کریںبس اپنے غصے کو دباتے رہیں کیونکہ یہی ایک چیز آپ کے لئے کسی بھی وقت انتہائی پریشانی کا باعث بن سکتی ہے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

مخالفین کے ساتھ زیادہ نہ الجھیں بلکہ کوشش کریں کہ معاملات صلح و صفائی کے ساتھ ہی طے پا جائیں کیونکہ مقدمہ بازی کرنا کسی بھی لحاظ سے آپ کے لئے فائدہ مند نہ ہے۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

مکان کی تبدیلی خوشگوار نتائج کی حامل ہو سکتی ہے، آپ کا ذہن بھی خاصا الجھ سکتا ہے، آج کے دن اپنی کسی ایسی سکیم کو عملی شکل نہ دیں جس کا تعلق سیاست سے ہو۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

امپورٹ ایکسپورٹ کرنے والے حضرات کو کوئی اہم ڈیل کرنے میں کامیاب وہ سکتے ہیں۔ آپ کے گھریلو معالمتا بھی آج صلح و صفائی سے سلجھ سکیں گے۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

آج کے دن ہر بات کا فیصلہ خود کرنے کی بجائے بہتر ہے شریک حیات کی رائے کو اولیت دیں تاکہ آپ کے تعلقات مضبوط ہو سکیں اپنی رقم کی بھی حفاظت کریں ۔

عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر

ان گنت رکاوٹیں آپ کے راستے میں حائل رہیں گی مگر آپ بلاشبہ ان رکاوٹوں کو گرا کر کامیابی کا سفر طے کرتے جائیں گے۔ رہائش کی تبدیلی ممکن ہے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

ماضی کی تلخ یادوں کو بھلا کر حالیہ ملنے والی خوشیوں کو گلے لگا لیجئے۔ مزاج کی گرمی کو ذرا قابو میں رکھیں تو حالات قابو میں رہ سکتے ہیں۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

کاروباری حضرات بہت زیادہ ہوشیاری کیساتھ سرمایہ کاری کریں۔ مخالفین کی تعداد میں اضافہ ہو سکتا ہے۔ کوشش کریں کہ ایسا نہ ہو ورنہ آپ کو ناقابل فہم مسائل پیش آ سکتے ہیں۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

ملازمت پیشہ حضرات کے لئے آج کا دن بہتر ثابت ہو سکتا ہے ان کی کوشش رنگ لا سکتی ہے اور باآسانی ترقی حاصل کر سکتے ہیں۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

بھائیوں کے ساتھ اختلافات ہو سکتے ہیں رہائش کی تبدیلی سردست نہ ہی کریں تو بہتر ہے مشترکہ کاروبار ہرگز نہ کریں فائدہ نہ گا۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔