دبئی: قرآن پاک ميں بیان کئے گئے درختوں پر مشتمل پارک کی تکمیل آخری مراحل میں

ویب ڈیسک  منگل 28 جنوری 2014
قرآن میں بیان کئے گئے 3 پودے اس وقت دنیا میں کہیں بھی موجود نہیں ہیں اور ان کی نسل ختم ہو چکی ہے،پروجیکٹ ڈائریکٹر فوٹو: فائل

قرآن میں بیان کئے گئے 3 پودے اس وقت دنیا میں کہیں بھی موجود نہیں ہیں اور ان کی نسل ختم ہو چکی ہے،پروجیکٹ ڈائریکٹر فوٹو: فائل

دبئی: اگر آپ قرآن کریم میں بیان کئے گئے تمام درختوں اور پودوں کو دیکھنا چاہتے ہیں تو پھر اس کے لئے دبئی کا رخ کریں جہاں مقامی انتظامیہ ایک ایسا وسیع پارک تعمیر کر رہی ہے جس میں قرآن کریم ميں بیان کئے گئے 54 میں سے 51 درختوں اور پودوں کو لگایا جائے گا۔

پی ٹی آئی کی رپورٹ کے مطابق دبئی کے پروجیکٹ ڈپارٹمنٹ کے ڈائریکٹرجنرل  محمد نور مشروم کا کہنا تھا کہ قرآن میں 54 درختوں اور پودوں کا ذکر کیا گیا ہے جن میں انار، زیتون، تربوز، کیلے، گندم ، پیاز ، املی، انگور، نیاز بو ،کددو  اور دیگر شامل ہیں،  158 ایکٹر وسیع رقبے پر مشتمل پارک میں اب تک 31 درختوں اور پودوں کو لگایا جا چکا ہے جب کہ بقیہ 20 کو تیسرے مرحلے ميں لگایا جائے گا۔ ان کا کہنا تھا کہ قرآن پاک میں بیان کئے گئے 3 پودے اس وقت دنیا میں کہیں بھی موجود نہیں ۔

محمد نور مشروم نے کہا کہ پارک میں ایک ایئرکنڈیشنڈ سرنگ بھی تعمیر کی جا رہی ہے جس میں قرآن پاک کے کرشمے اور دیگر بیان کئے گئے واقعات سے متعلق بھی آگاہی دی جائے گی  جب کہ پارک کے  درمیان میں ایک جیل بھی بنائی جا رہی ہے۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔