انسٹا گرام کا ویڈیو اپ لوڈ کرنے والے صارفین کی مشکل حل کرنے کا فیصلہ

ویب ڈیسک  جمعرات 21 اکتوبر 2021
انسٹا گرام کی جانب سے ابھی تک اس فیچرکی اپ ڈیٹ کے بارے میں آفیشل ریلیز کا اعلان نہیں کیا گیا ہے۔(فوٹو: فائل)

انسٹا گرام کی جانب سے ابھی تک اس فیچرکی اپ ڈیٹ کے بارے میں آفیشل ریلیز کا اعلان نہیں کیا گیا ہے۔(فوٹو: فائل)

سلیکان و یلی: انسٹا گرام ممکنہ طور پر رواں ہفتے ہی اپنے استعمال کنندگان کے لیے ایک نہایت اہم اور کار آمد فیچر کا اعلان کرنے جا رہا ہے۔ 

واٹس ایپ اور دیگر سوشل میڈیا ایپلی کیشنز میں آنے والی تبدیلیوں پر نظر رکھنے والی ویب سائیٹ وے بی ٹا انفو کے مطابق جب آپ انسٹا گرام اسٹور ی پر کوئی ویڈیو پوسٹ کرتے ہیں تو 15 سیکنڈ سے زائد دوارنیے کی ویڈیو مزید ٹکڑوں میں تقسیم ہوجاتی ہے، جس کی وجہ یہی ہے کہ انسٹا گرام اپنی اسٹوری پر صرف 15 سیکنڈز تک  کی ہی ویڈیوز کو سپورٹ کرتا ہے۔

لیکن اب انسٹا گرام ممکنہ طور پر رواں ہفتے ہی اپنے استعمال کنددگان کے اس دیرینہ مسئلے کا حل پیش کرنے جا رہا ہے۔ انسٹاگرام سے متعلق خبروں کو آفیشل ریلیز سے قبل ہی ٹوئٹر پروفائل پر شائع کردینے والے موبائل ڈیولپر الیسینڈرو پلوزی کا کہنا ہے کہ انسٹاگرام اسٹوریز پر ویڈیو کا دروانیہ 15 سیکنڈ سے بڑھا کر 60 سیکنڈز(ایک منٹ ) کرنے پر کام کر رہا ہے اور جلد ہی صارفین اس فیچر کو استعمال کرسکیں  گے۔

انسٹاگرام پر ویڈیوز اپ لوڈ کرنے کے شوقین افراد نے الیسینڈرو کی اس خبر پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے ریلیز کی تاریخ پر قیاس آرائیاں شروع کردیں ہیں۔ تاہم انسٹا گرام کی جانب سے ابھی تک اس اپ ڈیٹ کی آفیشل ریلیز کی تاریخ نہیں بتائی گئی ہے تاہم امید ہے کہ انسٹا گرام رواں ہفتے ہی اینڈروئیڈ اور آئی او ایس صارفین کے لیے ا س بارے میں اپ ڈیٹ کا اعلان کردے گا۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔