عامر لیاقت کی پہلی اہلیہ کا دانیہ شاہ کیخلاف سائبر کرائم میں مقدمہ کرنے کا فیصلہ

ویب ڈیسک  جمعـء 22 جولائ 2022
عامر لیاقت نازیبا ویڈیو وائرل ہونے کے چند روز بعد انتقال کرگئے تھے، فوٹو: فائل

عامر لیاقت نازیبا ویڈیو وائرل ہونے کے چند روز بعد انتقال کرگئے تھے، فوٹو: فائل

 کراچی: مرحوم ڈاکٹر عامر لیاقت کی پہلی اہلیہ بشریٰ اقبال نے دانیہ شاہ اور ان کی والدہ کے خلاف ایف آئی اے سائبر کرائم میں درخواست جمع کرانے کا فیصلہ کیا ہے۔

مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ ٹوئٹر پر بشریٰ اقبال نے اپنی ٹوئٹ میں لکھا ہے کہ وہ ایف آئی اے سائبر کرائم میں ڈاکٹر عامر لیاقت کی تیسری بیوی دانیہ شاہ اور ان کی والدہ کے خلاف درخواست جمع کرانے جارہی ہیں۔

درخواست کی نوعیت اور متن کے حوالے سے عامر لیاقت کی پہلی اہلیہ نے تفصیلات نہیں بتائیں البتہ دو روز قبل ہی اپنی ایک اور ٹوئٹ میں انھوں نے لکھا تھا کہ

’’ ایسی بھی کیا پیسے کی لالچ کہ جان مال عزت سب کھا جاؤ کسی انسان کا۔ وہ بھی جھوٹ اور الزامات کی بنیاد پر۔ دنیا کی عدالت میں انسان کتنے ہی جھوٹ بول لے لیکن اللہ کی عدالت میں زبان نہیں اعضاء بولیں گے، وہاں جب سی سی ٹی وی چلیں گے تو کوئی راہ فرار نہیں ملے گی۔‘‘

اپنی اس ٹوئٹ میں انھوں نے یہ نہیں بتایا تھا کہ یہ کس کے لیے لکھا گیا ہے اور کون ایسا کر رہا ہے تاہم سوشل میڈیا صارفین نے کمنٹس میں امکان ظاہر کیا تھا کہ عامر لیاقت کی پہلی بیوی کی مخاطب دانیہ شاہ ہیں۔

خیال رہے کہ عامر کی لیاقت نے تیسری شادی 18 سالہ دانیہ شاہ سے کی تھی اور چند دنوں بعد ہی دونوں کے درمیان اختلافات سامنے آئے تھے اور سوشل میڈیا پر عامر لیاقت کی ایک انتہائی نازیبا ویڈیو بھی وائرل ہوئی تھی۔

جس کے چند روز بعد ہی عامر لیاقت اپنے کمرے میں مردہ پائے گئے تھے۔ اب تک یہ واضح نہیں ہوسکا یہ ویڈیو کس نے وائرل کی تھی۔

یاد رہے کہ عامر لیاقت نے پہلی شادی بشریٰ اقبال سے کی تھی جو 20 سال سے زائد عرصے تک چلی اور پھر طلاق ہوگئی۔ دوسری شادی طوبیٰ انور سے کی۔ دانیہ شاہ سے تیسری شادی کرنے پر طوبیٰ انور نے بھی خلع لے تھی۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔