- زرمبادلہ کے ذخائر میں ایک ہفتے کے دوران 6 کروڑ ڈالر سے زائد کا اضافہ
- تاجر برادری نے نئے حکومتی ٹیکس کو مسترد کردیا
- سوڈان میں بارشوں اور سیلاب سے 77 افراد ہلاک
- پاکستان نے نیدرلینڈز کو دوسرے ون ڈے میں شکست دے کر سیریز اپنے نام کرلی
- اقوام متحدہ روس سے کسی بھی صورت نیوکلیئر پلانٹ کا قبضہ ختم کروائے، یوکرینی صدر
- پشاور ہائی کورٹ نے ایف آئی اے کو اسد قیصر کے خلاف کارروائی سے روک دیا
- عماد وسیم کا قومی ٹیم میں دوبارہ جگہ بنانے کے لیے بلندعزائم کا اظہار
- مون سون کا سسٹم شدت کے ساتھ موجود، کراچی میں اتوار تک بارشوں کا امکان
- جسٹس منصور علی شاہ کے نام سے جعلی ٹویٹر اکاؤنٹ چلانے والے کے خلاف کارروائی کا فیصلہ
- عمران خان کے منہ سے میڈیا کی آزادی کی باتیں مذاق سے کم نہیں، مریم اورنگزیب
- شہباز شریف ملک کو درست سمت میں آگے لے کر جارہے ہیں، چوہدری شجاعت
- چیتے کو اذیت دینے کی ویڈیو وائرل، سوشل میڈیا صارفین برہم
- ڈاکٹرز کا شہباز گل کو اسپتال سے فوری چھٹی نہ دینے کا فیصلہ
- ممنوعہ فنڈنگ کیس میں پی ٹی آئی کی درخواست پر الیکشن کمیشن کو نوٹس جاری
- پاک آرمی کا سیلاب متاثرہ علاقوں میں ریسکیو آپریشن جاری
- پی سی بے کا اعظم خان کو کریبئین پریمئر لیگ کیلیے اجازت دینے سے انکار
- اسٹیبلشمنٹ سے پوچھتا ہوں، آپ نے کیسے ان کو ملک پر مسلط ہونے دیا؟ عمران خان
- گجرات میں 14 سالہ گھریلو ملازمہ کے ریپ کا ملزم گرفتاراور اہلیہ فرار
- کراچی: سیلابی ریلے میں بہنے والے دو بچوں کی لاشیں مل گئیں،5افراد تاحال لاپتہ
- آئی جی پولیس اسلام آباد ہائی کورٹ میں پیش، شہباز گل پر تشدد کی تردید
جاپان میں گرمی سے بچانے والی، پانی کی جیلی مقبول

جاپان میں پانی پرمشتمل جیلی تیزی سے مقبول ہورہی ہے۔ فوٹو: اوڈٹی سینٹرل
ٹوکیو: گرمی کی حالیہ لہر نے اس وقت دنیا کے کئی ممالک کو اپنی لپیٹ میں لے رکھا ہے اور جاپانیوں نے حدت کے توڑ کے طور پر ’پانی کی جیلی‘ بنائی ہے جو بوتلوں میں بند ہوکر فروخت کی جارہی ہے اور تیزی سے مقبول ہورہی ہے۔ واٹرجیلی کو سرد کرے چمچے سے کھایا جارہا ہے یا پھر پھلوں وغیرہ پر رکھ کر اس سے پیاس بھی بجھائی جارہی ہے۔
اسے بنانے والی کمپنی جے آر ایسٹ کراس واٹرکمپنی نے اعتراف کیا ہے کہ ان کی توقعات سے بھی زیادہ واٹر جیلی مقبول ہوئی اور اندازے سے 3 گنا زائد فروخت ہوئی تاہم بے رنگ اور بے بو جیلی کو دیکھنے پرگمان ہوتا ہے کہ شاید یہ پانی کی طرح بے ذائقہ ہوگی کیونکہ اسے ایکوا جیلی کا نام دیا گیا ہے لیکن حقیقت میں کمپنی نے اسے مختلف ذائقوں اور مٹھاس کے ساتھ تیار کیا ہے۔
ان میں سب سے مشہور ذائقہ ریمیون کا ہے جو سب سے زیادہ فروخت ہورہا ہے۔ 100 ملی لیٹر جیلی میں کیلوریز کی کل تعداد 55 ہے جبکہ 100 ملی لیٹر کوکا کولا میں صرف 37 کیلوری ہوتی ہیں۔ اسے جیلاٹن جیسا گاڑھا روپ دینے کے لیے فریج میں ٹھنڈا کرنا ضروری ہوتا ہے۔
اگرچہ 30 سے 50 برس تک کے افراد اسے رغبت سے کھارہے ہیں لیکن بزرگ جاپانیوں نے بھی واٹر جیلی پسند کی ہے کیونکہ اسے نگلنا بہت آسان ہوتا ہے۔ بالخصوص گرمی میں پیاس بجھانے والی یہ بہترین شے ہے۔ اگرچہ دنیا کے کئی ممالک میں اس کی ضرورت بڑھی ہے لیکن آخر اطلاعات تک یہ صرف جاپان میں ہی دستیاب تھی۔
ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔