- ویسٹ انڈیز ویمن ٹیم کا پاکستان کو ون ڈے سیریز میں وائٹ واش
- کراچی میں ایرانی خاتون اول کی کتاب کی رونمائی، تقریب میں آصفہ بھٹو کی بھی شرکت
- پختونخوا سے پنجاب میں داخل ہونے والے دو دہشت گرد سی ٹی ڈی سے مقابلے میں ہلاک
- پاکستان میں مذہبی سیاحت کے وسیع امکانات موجود ہیں، آصف زرداری
- دنیا کی کوئی بھی طاقت پاک ایران تاریخی تعلقات کو متاثر نہیں کرسکتی، ایرانی صدر
- خیبرپختونخوا میں بلدیاتی نمائندوں کا اختیارات نہ ملنے پراحتجاج کا اعلان
- پشین؛ سیکیورٹی فورسز کی کارروائی میں3 دہشت گرد ہلاک، ایک زخمی حالت میں گرفتار
- لاپتہ کرنے والوں کا تعین بہت مشکل ہے، وزیراعلیٰ بلوچستان
- سائفر کیس میں بانی پی ٹی آئی کو سزا سنانے والے جج کے تبادلے کی سفارش
- فافن کی ضمنی انتخابات پر رپورٹ،‘ووٹوں کی گنتی بڑی حد تک مناسب طریقہ کار پر تھی’
- بلوچستان کے علاقے نانی مندر میں نایاب فارسی تیندوا دیکھا گیا
- اسلام آباد ہائیکورٹ کا عدالتی امور میں مداخلت پر ادارہ جاتی ردعمل دینے کا فیصلہ
- عوام کو ٹیکسز دینے پڑیں گے، اب اس کے بغیر گزارہ نہیں، وفاقی وزیرخزانہ
- امریکا نے ایران کیساتھ تجارتی معاہدے کرنے والوں کو خبردار کردیا
- قومی اسمبلی میں دوران اجلاس بجلی کا بریک ڈاؤن، ایوان تاریکی میں ڈوب گیا
- سوئی سدرن کے ہزاروں ملازمین کو ریگولرائز کرنے سے متعلق درخواستیں مسترد
- بہیمانہ قتل؛ بی جے پی رہنما کے بیٹے نے والدین اور بھائی کی سپاری دی تھی
- دوست کو گاڑی سے باندھ کر گاڑی چلانے کی ویڈیو وائرل، صارفین کی تنقید
- سائنس دانوں کا پانچ کروڑ سورج سے زیادہ طاقتور دھماکوں کا مشاہدہ
- چھوٹے بچوں کے ناخن باقاعدگی سے نہ کاٹنے کے نقصانات
یوٹیوب نے سال 2022 کی مشہور ترین ویڈیو اور یوٹیوبر کی تفصیلات پیش کردیں
سان فرانسسكو: آن لائن ویڈیو کے سب سے بڑے پلیٹ فارم یوٹیوب نے سال 2022 کی مقبول ترین ویڈیو، یوٹیوبر کے چینل اور اشتہارات کی تفصیلات دی ہیں جنہیں یہاں دیکھا جاسکتا ہے۔
تاہم یہ رحجانات صرف امریکا سے تعلق رکھتے ہیں۔ اس میں گیمنگ سے وابستہ چینل ٹیکنوبلیڈ کی ایک ویڈیو نمبر ایک پر رہی جس میں ان کے والد کی کینسر سے موت سے قبل آخری پیغام دکھایا گیا تھا۔ اس ویڈیو کو 8 کروڑ 70 لاکھ افراد نے دیکھا تھا۔
دوسری ویڈیو آسکر ایوارڈ کے اس ناخوشگوار واقعے کی ہے جس میں وِل اسمتھ نے کرِس راک کو تھپڑ مارا تھا۔ اس کے علاوہ گیمنگ کے انفلوئنسرز کی ویڈیو بھی بہت مقبول ہوئیں۔ کیونکہ اس سال لوگوں نے ویڈیو گیم میں غیرمعمولی دلچسپی کا اظہار کیا۔
تاہم گزشتہ برس کی طرح مسٹر بیسٹ کا چینل سب سے آگے رہا جن کے سبسکرائبر کی تعداد 11 کروڑ 40 لاکھ سے زائد ہے۔ اس کے علاوہ نیش ایل ایم اے او، ایئر ریک، ریان ٹراہان اور برینٹ ریویرا کے چینل ٹاپ ٹین میں شامل رہے۔ تاہم مسٹر بیسٹ نے اپنا کاروبار بھی بڑھایا اور بیسٹ برگر اور فیسٹیبل کے نام سے چاکلیٹ کی پیداوار بھی شروع کی ہے جو ایک کامیاب کاروبار میں ڈھل چکی ہے۔
اس سال اہم ترین یوٹیوبرز نے کئی چیلنجز قبول کیے اور ان کی ویڈیو بناکر پوسٹ کی جن میں ایک درجے سینٹی گریڈ سردی میں پورادن گزارنا یا میٹا ورس میں 24 گھنٹے رہنے جیسے کام شامل تھے۔
اس کےعلاوہ ٹیوب نے مقبول ترین مارکیٹنگ اور اشتہارات کا ذکر بھی کیا جن میں ایمیزون، مصر ٹیلی کام، ایپل، ہونڈائی ورلڈوائڈ، ایچ بی او میکس اور نیٹ فلکس شامل ہیں۔ یوٹیوب کے مطابق سال 2022 بہت دلچسپ تھا جسے ایپ پر دیکھا گیا تھا۔ اس رحجان کو دیکھ کر یوٹیوبر اور کمپنیاں اپنی حکمتِ عملی وضع کرسکتے ہیں۔
ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔