- لاہور میں بچے کو زنجیر سے باندھ کر تشدد کرنے کی ویڈیو وائرل، ملزمان گرفتار
- پشاور؛ بس سے 2 ہزار کلو سے زیادہ مضر صحت گوشت و دیگر اشیا برآمد
- وزیراعلیٰ پنجاب نے نوازشریف کسان کارڈ کی منظوری دے دی
- بھارتی فوجی نے کلکتہ ایئرپورٹ پر خود کو گولی مار کر خودکشی کرلی
- چائلڈ میرج اور تعلیم کا حق
- بلوچستان؛ ایف آئی اے کا کریک ڈاؤن، بڑی تعداد میں جعلی ادویات برآمد
- قومی ٹیم کی کپتانی! حتمی فیصلہ آج متوقع
- پی ایس 80 دادو کے ضمنی انتخاب میں پی پی امیدوار بلامقابلہ کامیاب
- کپتان کی تبدیلی کیلئے چیئرمین پی سی بی کی زیر صدارت اہم اجلاس
- پاکستان کو کم از کم 3 سال کا نیا آئی ایم ایف پروگرام درکار ہے، وزیر خزانہ
- پاک آئرلینڈ ٹی20 سیریز؛ شیڈول کا اعلان ہوگیا
- برج خلیفہ کے رہائشیوں کیلیے سحر و افطار کے 3 مختلف اوقات
- روس کا جنگی طیارہ سمندر میں گر کر تباہ
- ہفتے میں دو بار ورزش بے خوابی کے خطرات کم کرسکتی ہے، تحقیق
- آسٹریلیا کے انوکھے دوستوں کی جوڑی ٹوٹ گئی
- ملکی وے کہکشاں کے درمیان موجود بلیک ہول کی نئی تصویر جاری
- کپتان کی تبدیلی کے آثار مزید نمایاں ہونے لگے
- قیادت میں ممکنہ تبدیلی؛ بورڈ نے شاہین کو تاحال اعتماد میں نہیں لیا
- ایچ بی ایف سی کا چیلنجنگ معاشی ماحول میں ریکارڈ مالیاتی نتائج کا حصول
- اسپیشل عید ٹرینوں کے کرایوں میں کمی پر غور کر رہے ہیں، سی ای او ریلوے
ایم ایل ون منصوبہ،ایشیائی ترقیاتی بینک نے تعاون کی پیشکش کردی
اسلام آباد: ایشیائی ترقیاتی بینک نے ریلوے کے 10 ارب ڈالر مالیت کے مین لائن ون منصوبے کے لیے تعاون کی پیشکش کی ہے۔
وزارت منصوبہ بندی کے انتظامی سربراہ ظفر علی شاہ نے ایکسپریس سے گفتگو میں کہا کہ ایشیائی ترقیاتی بینک نے پاک چین اقتصادی راہداری میں شامل ریلوے کے 10 ارب ڈالر مالیت کے مین لائن ون منصوبے کے لیے فنڈنگ فراہم کرنے کی پیشکش کی ہے تاہم اے ڈی بی کو اس منصوبے میں شامل کرنے کے لیے چین کی رضامندی درکار ہوگی۔
ظفر علی شاہ نے بتایا کہ اس وقت پاکستان چین کے ساتھ مل کر اس منصوبے کے پہلے مرحلے پر کام کا آغاز کرنے جارہا ہے جس کی مالیت 2ارب 70 کروڑ ڈالر ہے تاہم ذرائع کا کہنا ہے کہ فی الحال چین نے ابھی تک اس حوالے سے کوئی فنڈنگ معاہدے پر دستخط نہیں کیے ہیں اور اس کی وجہ شرائط میں اختلافات اور پاکستان کی کمزور معاشی حالت ہے۔
واضح رہے کہ یہ دوسری بار ہے کہ ایشیائی ترقیاتی بینک نے ایم ایل ون منصوبے کے لیے فنڈنگ کی پیشکش کی ہے اس سے قبل آٹھ سال پیشتر بھی یہ پیشکش کی جاچکی ہے تاہم چین نے اس وقت بھی اس پر اپنی رضامندی ظاہر نہیں کی تھی۔
باخٰبر ذرائع کا کہنا ہے کہ اے ڈی بی کی جانب سے ایم ایل ون منصوبے کے اس حصے کی فنانسنگ کے حوالے سے کی گئی ہے کہ جو حالیہ سیلاب کے نتیجے میں متاثر ہوا ہے۔ ایم ایل ون منصوبے پر دس ارب ڈالر لاگت آئے گی جس میں سے پاکستان 8 ارب 40 کروڑ ڈالر چین سے قرض کی صورت لے گا اور باقی ماندہ ایک ارب 50 کروڑ ڈالر پاکستان دیگر ذرائع سے حاصل کرے گا۔
واضح رہے کہ ایم ایل ون منصوبے کے تحت ایک ہزار 733 کلومیٹر طویل لائن بچھائی جائے گی جس کے دوران 482 انٹرپاسز، 53 فلائی اوورز، 130 دیگر پل اور 130 نئے اسٹیشن تعمیر کیے جائیں گے۔ ایم ایل ون کا آغاز کراچی سے ہوگا اور یہ کوٹری، حیدرآباد، روہڑی، ملتان، لاہور سے ہوتے ہوئے راولپنڈی میں اختتام پذیر ہوگا۔
ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔