پاکستان کی مکئی کی برآمدات میں غیر معمولی اضافہ

ویب ڈیسک  بدھ 24 اپريل 2024
اوکاڑہ میں پہلا سیمینار، مکئی کی بڑی منڈیوں میں ویتنام، ملائیشیا، کوریا اور عمان شامل ۔ فوٹو : فائل

اوکاڑہ میں پہلا سیمینار، مکئی کی بڑی منڈیوں میں ویتنام، ملائیشیا، کوریا اور عمان شامل ۔ فوٹو : فائل

  کراچی: پاکستان کی مکئی کی برآمدات میں غیر معمولی اضافہ ریکارڈ کی گیا ہے۔

پاکستان کی مکئی کی برآمدات میں غیر معمولی اضافہ دیکھنے میں آیا ہے، جو جولائی 2023 سے فروری 2024 کے دوران 324 ملین امریکی ڈالر تک پہنچ گئی ہے جو پچھلے سال کی اسی مدت میں 10 ملین امریکی ڈالر کے مقابلے میں 195 فیصد کی متاثر کن نمو کو ظاہر کرتی ہے، پاکستانی مکئی کی بڑی منڈیوں میں ویتنام، ملائیشیا ، کوریا اور عمان شامل ہیں۔

ٹریڈ ڈیولپمنٹ اتھارٹی آف پاکستان (TDAP) نے محکمہ زراعت پنجاب کے ساتھ مل کر مکئی کی پیداوار اور مکئی کی پیداوار کے اہم خطوں میں برآمدی مواقع کے بارے میں آگاہی سیمینار منعقد کرنے کیلیے ایک فعال اقدام کا آغاز کیا ہے۔

سیریز کا پہلا سیمینار آج اوکاڑہ میں منعقد ہوا، ویتنام میں تجارت اور سرمایہ کاری کے افسر اور کوریا میں تجارت اور سرمایہ کاری کے مشیر کی بصیرت نے برآمدی ضروریات اور ویتنام اور کوریا کو مکئی کی برآمدات کے ممکنہ مواقع کے بارے میں قیمتی معلومات فراہم کیں۔

آخری سیشن میں، مقامی کسانوں کا شتکاروں کے نمائندوں نے اپنے چیلنجز کا اظہار کیا جبکہ کراچی کے ایک سرکردہ برآمد کنندہ نے مکئی کی برآمد کی ضروریات کو بیان ایک اہم خطہ ہے، اس پی نے محکمہ زراعت کے سب سے بڑے آغاز کیا محکمہ زراعت، ساہیوال کے معزز انویسٹمنٹ آفیسر اور کونسلر اور TDAP خطاب کیا، سیمینار کے پروڈکشن ٹیکنالوجی کیا۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔