- متحدہ عرب امارات کی مارکیٹ میں پاکستانی گوشت کی طلب بڑھ گئی
- زرمبادلہ کے ذخائر میں گزشتہ ہفتے 9 کروڑ 30 لاکھ ڈالر کی کمی
- فوج سے کوئی اختلاف نہیں، ملک ایجنسیز کے بغیر نہیں چلتے، سربراہ اپوزیشن گرینڈ الائنس
- ملک کے ساتھ بہت تماشا ہوگیا، اب نہیں ہونے دیں گے، فیصل واوڈا
- اگر حق نہ دیا تو حکومت گرا کر اسلام آباد پر قبضہ کرلیں گے، علی امین گنڈاپور
- ڈالر کی انٹر بینک قیمت میں اضافہ، اوپن مارکیٹ میں قدر گھٹ گئی
- قومی اسمبلی: خواتین ارکان پر نازیبا جملے کسنے کیخلاف مذمتی قرارداد منظور
- پاکستان نے انسانی حقوق سے متعلق امریکی ’متعصبانہ‘ رپورٹ کو مسترد کردیا
- جب سے چیف جسٹس بنا کسی جج نے مداخلت کی شکایت نہیں کی، چیف جسٹس فائز عیسیٰ
- چوتھا ٹی ٹوئنٹی: نیوزی لینڈ کی پاکستان کے خلاف بیٹنگ جاری
- سائفر کیس؛ مقدمہ درج ہوا تو سائفر دیگر لوگوں نے بھی واپس نہیں کیا تھا، اسلام آباد ہائیکورٹ
- ضلع خیبرمیں سیکیورٹی فورسز کی کارروائی میں تین دہشت گرد ہلاک، دو ٹھکانے تباہ
- عمران خان کی سعودی عرب سے متعلق بیان پر شیر افضل مروت کی سرزنش
- چین: ماڈلنگ کی دنیا میں قدم رکھنے والا 88 سالہ شہری
- یوٹیوب اپ ڈیٹ سے صارفین مسائل کا شکار
- بدلتا موسم مزدوروں میں ذہنی صحت کے مسائل کا سبب قرار
- چیف جسٹس قاضی فائزعیسیٰ نے پروٹوکول واپس کردیا، صرف دو گاڑیاں رہ گئیں
- غزہ کی اجتماعی قبروں میں فلسطینیوں کو زندہ دفن کرنے کا انکشاف
- اسمگلنگ کا قلع قمع کرکے خطے کو امن کا گہوارہ بنائیں گے ، شہباز شریف
- پاکستان میں دراندازی کیلیے طالبان نے مکمل مدد فراہم کی، گرفتار افغان دہشتگرد کا انکشاف
دبنگ خان سے موازنے پرہریتھک بھڑک اٹھے
ممبئی: بالی ووڈ کے دبنگ اسٹار سلمان خان سے موازنہ کرنے پر ہریتھک روشن بھڑک اٹھے۔
ہریتھک روشن فلمی مصروفیات کے ساتھ ساتھ بچوں کے ساتھ وقت گزارنے اور اپنے برانڈ ’’ایچ آر ایکس‘‘کو آگے بڑھانے میں لگے ہوئے ہیں جب کہ اپنے برانڈ کی تشہیر کے دوران سلمان خان کے برانڈ’’بینگ ہیومن‘‘سے موازنہ انہیں ہضم نہ ہوا اورصحافی کے سوال پر بھڑک اٹھے۔
صحافی نے ہریتھک روشن کے برانڈ کو سلمان خان کے برانڈ سے مماثلت قرار دیا تو ہریتھک آگ بگولہ ہوگئے لیکن پھر انہوں نے صورت حال کو سنبھالتے ہوئے دونوں برانڈز کی خصوصیات بتاکر جان چھڑالی جب کہ اس موقع پر اداکار کا کہنا تھا کہ سلمان کا برانڈ معاشرے کی خدمت کے لیے ہے اور میں دنیا کو نہیں بدل سکتا لیکن میرا برانڈ خود کو بدلنے کے لیے ہے۔
ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔