جانئے آج آپ کا دن کیسا رہے گا

عائشہ شریف صابری  جمعرات 16 اگست 2018
جانیے آج کے دن آپ کے ستارے کیا کہتے ہیں۔ فوٹو : فائل

جانیے آج کے دن آپ کے ستارے کیا کہتے ہیں۔ فوٹو : فائل

حمل:
21 مارچ تا 21 اپریل

کاروبارکی گرتی ہوئی ساکھ کو کسی حد تک سہارا مل سکتا ہے اگر آپ نے اپنی اعلیٰ صلاحیتوں کو بروئے کار لاتے ہوئے اس موقع سے استفادہ کرنے کی کوشش کی تو بہت حد تک پریشانیوں سے نجات مل سکتی ہے۔

ثور:
22اپریل تا20 مئی

اپنا گھریلو بجٹ بناتے ہوئے شریک حیات کی آمدنی کو اپنے سامنے رکھ لیں تاکہ غیر متوازن صورتحال کا سامنا نہ کرنا پڑے ایسا کرنے سے آپ کا گھریلو ماحول بھی کافی حد تک بہتر رہیگا۔

جوزا:
21مئی تا 21 جون

ہم نے پہلے بھی آپ کو یہی مشورہ دیا تھا کہ آپ اپنی سوچوں کو بدلنے کی کوشش کریں خود پر مایوسی کے اندھیرے مسلط کرکے سوچوں میں ڈوبے رہنے سے مسائل حل نہیں ہونگے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

زنگ آلود صلاحیتوں کا حقیقی رنگ بھر کر سامنے آ سکتا ہے گویا نئی زندگی ملے گی آج کے دن کسی قسم کا کاروباری معائدہ ہرگز نہ کریں صحت جسمانی قدرے بہتر رہے گی۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

آپ اپنی اس خامی کو دور کرنے کی کوشش کریں ایک وقت میں صرف ایک ہی کام کو پایا تکمیل تک پہنچانے کی کوشش کریں تو زیادہ بہتر ہے۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

سیاسی و سماجی شخصیات اپنے فیصلے سوچ سمجھ کر کریں اور ہر ایک پر آنکھیں بند کرکے اعتبار نہ ہی کریں بلکہ اپنی آنکھیں کھلی رکھیں تاکہ آپ کسی غلط راستے کا انتخاب نہ کر بیٹھیں۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

ہمارے سابقہ دیے ہوئے مشوروں کو اپنا نصب العین بنائے رکھیں تاکہ زندگی بہتر انداز سے گزر سکیں کسی بھی معاملے میں جلدبازی ہرگز نہ کریں تو بہتر ہے۔

عقرب:
24اکتوبر تا 22نومبر

اپنی ضروریات کو محدود کردیں آج کل آپ کافی فضول خرچ ہوتے جا رہے ہیں اگر یہی عالم رہا تو بہت جلد آپ کو قرض لینا پڑ سکتا ہے بہتر ہے کہ ایسانہ ہو۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کو زمانے میں رسوا نہ ہونا پڑے تو پھر اپنے دوستوں کی تعداد محدود ہی رکھیں انھیں اپنے معاملات سے دور ہی رکھیں تو زیادہ بہتر ہے۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

کوئی دیرینہ دشمن کھل کر سامنے آ سکتا ہے جس کی وجہ سے آپ کا کاروبار بہت متاثر ہوسکتا ہے لہٰذا اس آستین کے سانپ کا پتہ لگایئے تاکہ آپ بچ سکیں۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

صدقہ و خیرات کرتے رہنا آپ کے لیے کافی بہتر ہے آج کل حالات بالکل آپ کے لیے سازگار نہ ہے اچھے بھلے دوست بھی مخالفت پر آمادہ ہو سکتے ہیں۔

حوت:
20 فروری تا 20 مارچ

ان گنت رکاوٹیں آج آپ کے راستے میں حائل رہے گی لیکن آپ بلاشبہ ان رکاوٹوں کو گرا کر کامیابی کا سفر طے کرتے چلے جائیں گے۔



ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔