آج کا دن کیسا رہے گا

عائشہ شریف صابری  منگل 19 ستمبر 2017
فوٹوفائل

فوٹوفائل

حمل:
21مارچ تا21اپریل

کاروبار کے سلسلے میں چند غیر متوقع کامیابیاں حاصل کرنے کے بعد خود ستائی کا جذبہ شدت اختیار کر سکتا ہے اور یہ کوئی اچھی بات تو نہیں ہے، کامیابی حاصل کرنے کا یہ مطلب تو نہیں کہ آپ کسی کو خاطر میں نہ لائیں۔

ثور:
22اپریل تا20مئی

آپ اپنے شریک کار پر بھروسہ کر سکتے ہیں اس میں کوئی شک نہیں کہ چند ظاہری واقعات کی موجودگی میں اس کا کردار مشکوک رہا ہے پھر بھی یہ آپ کے لیے خطرناک ثابت نہیں ہو سکے گا۔

جوزا:
21مئی تا21جون

گزشتہ ابھرنے کے خاصے چانس تھے لیکن ان سے استفادہ کرنے کے بجائے اپنا قیمتی وقت فضول کاموں کی نذر کر دیا، کسی نئے کاروبار کا آغاز آپ کسی کی شراکت میں کر سکتے ہیں اس طرح حالات بہتر ہو سکیں گے۔

سرطان:
22جون تا23جولائی

ہر کسی کو اپنا مخالف بنا لینا آپ کی پرانی عادت ہے، اس لحاظ سے آپ پر وہ مثال پوری اترتی ہے کہ ’’آ بیل ٹکر مار‘‘ اس وجہ سے آپ کے مخالف زیادہ اور دوست کم ہیں جو آپ کی اسی خوبی کا نتیجہ ہے۔

اسد:
24جولائی تا23اگست

آپ اپنے جذبات کو کنٹرول میں رکھنے کی کوشش کیجیے کیونکہ زندگی کی غیر متوازن شاہراہ پر اکثر جذباتی لوگ ہی پیچھے رہ جاتے ہیں اور اپنے مقصد میں ناکامی کے سوا اور کچھ حاصل نہیں ہوتا۔

سنبلہ:
24اگست تا23ستمبر

اب تو طاقتور ملک بھی جنگ سے گریز کرتے ہوئے خاص اصول پر عمل پیرا ہیں وہ اصول ہے پھوٹ ڈالو اور حکومت کرو، کیا آپ میں ہمت نہیں کہ آپ اس سامراجی جنگی طریقہ کار پر عمل پیرا ہو سکیں۔

میزان:
24ستمبر تا23اکتوبر

شادی شدہ افراد کو گھریلو سکون مکمل طور پر حاصل ہو سکے گا، کاروبار میں تبدیلی خوشگوار ثابت ہو سکتی ہے لہٰذا شوق سے کیجیے لیکن کاروباری مقام نہ بدلیں ہو سکتا ہے کہ آپ کو دشواریوں کا سامنا کرنا پڑے۔

عقرب:
24اکتوبر تا22نومبر

اگر آپ خود کو بدل کر تھوڑا سا دنیا دار بن جائیں یعنی اسی طریقے کو اپنا لیں جو کہ عام طور پر دوسرے لوگ اختیار کرکے بہتر زندگی بسر کر رہے ہیں تو پھر بفضل خدا آپ اپنی ہر خواہش پوری کر سکیں گے۔

قوس:
23نومبر تا22دسمبر

آپ کاروبار میں کم از کم سرمایہ لگایئے بفضل خدا زیادہ منافع حاصل ہو سکے گا، یہی اچھے وقت کی دلیل اور نشانی ہے، کسی بھی معاملے میں غصے اور جلد بازی سے کام نہ لیں۔

جدی:
23دسمبر تا20جنوری

آپ کے اچھے ساتھی آپ کی غیر معمولی مدد کر سکتے ہیں، ان کی مدد حاصل کرکے آگے بڑھنے کی کوشش کرنا تو کوئی شرمندگی والی بات نہیں، اپنی جھوٹی آن کی خاطر کسی حقیقی ہمدرد کے سہارے کو ٹھکرا نا عقلمندی نہیں۔

دلو:
21جنوری تا19فروری

آپ نے گزشتہ گھریلو ماحول کو سنوارنے کے لیے کوشش کی اس کی ضرورت ایک بار پھر سے ہو سکتی ہے کیونکہ مخالفین آپ کو پرسکون حالات میں بالکل برداشت نہیں کر سکتے وہ تو آپ پریشان دیکھنا چاہتے ہیں۔

حوت:
20فروری تا20مارچ
آپ اپنی نیک نیتی اور اعلیٰ خوبیوں کی بدولت آخرکار مرضی کے مطابق ترقی کا پروانہ حاصل کرنے میں کامیاب ہو جائیں گے، اس سلسلے میں آپ کی تھوڑی سی کوشش آپ کو مزید ترقی کی حقیقی منزل تک لے جائیگی۔



ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔