- طاقتور شمسی طوفان کے اثرات آسمان پر نمودار
- گوادر میں حفاظتی باڑ لگانے کی خبروں پر بلوچستان حکومت کا ردعمل
- آزاد کشمیر کی بگڑتی صورت حال پر پی پی اور پی ٹی آئی کا اظہار تشویش
- کراچی میں اینٹی نارکوٹکس کی کارروائی میں منشیات کے دو مرکزی ڈیلر گرفتار
- سعودی عرب کے ساتھ ملکر عالمی معاشی انقلاب لاسکتے ہیں، وزیراعظم
- پنجاب حکومت اور میئر کراچی کا قومی ہاکی ٹیم کیلئے انعامات کا اعلان
- سندھ میں گندم ذخیرہ اور اسمگلنگ میں ملوث 336 افراد کی نشاندہی ہوگئی
- سولر پینلز کی قیمتیں تاریخ کی کم ترین سطح پر آگئیں
- آزاد کشمیر میں مہنگی بجلی خلاف پرُتشدد احتجاج، سب انسپکٹر شہید، 16 اہلکار زخمی
- وزیراعلیٰ بلوچستان کا واپڈا اور وفاق سے 8 گھنٹے بجلی کی فراہمی کا مطالبہ
- گورنر اور وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا میں لفظی جنگ، ایک دوسرے کو دھمکیاں
- اذلان شاہ ہاکی ٹورنامنٹ کے فائنل میں جاپان نے پاکستان کو شکست دے دی
- ساڑھے تین ہزار نان فائلرز کی سمز بلاک، 5 ہزار کو خبردار کردیا گیا
- مردار جانور کا 10 من گوشت لاہور منتقل کرنے کی کوشش ناکام
- انٹربورڈ کراچی نے سالانہ امتحانات کا شیڈول جاری کردیا
- کراچی میں گرمی کی لہر پیر تک برقرار رہنے کا امکان
- فیض آباد دھرنا کیس؛ سپریم کورٹ نے رپورٹ ٹی او آرز کے برخلاف قرار دے دی
- کھانے میں اضافی نمک چھڑکنے والے ہوجائیں ہوشیار!
- چین کے صحرا میں اونٹوں کیلئے ٹریفک سگنلز نصب
- بلوچستان؛ پوست کی کاشت کے خلاف کارروائی، ملزمان کے حملے میں 6اہلکار زخمی
یوٹیوب کا اشتہارات کے متعلق نئے فیچر کی آزمائش
کیلیفورنیا: ویڈیو اسٹریمنگ پلیٹ فارم یوٹیوب کی جانب سے ایسے اشتہارات کی آزمائش کی جا رہی ہے جو اس وقت چلیں گے جب صارفین ویڈیو نہیں دیکھ رہے ہوں گے۔
ٹیک کمپنی گوگل کے مطابق اشتہارات پر کی جانے والی آزمائش کے مثبت نتائج دیکھے گئے جو ظاہر کرتا ہے کہ یہ فیچر مستقبل میں وسیع پیمانے پر متعارف کرایا جاسکتا ہے۔
فیچر کے متعلق خبر ایک ایسے وقت میں سامنے آئی ہے جب گوگل نے گزشتہ سہ ماہی کی رپورٹ پیش کی جس میں مثبت کارکردگی دیکھی گئی۔
گوگل کے فلپ شنڈلر نے بتایا کہ سال کے پہلے سہ ماہی میں کنکٹڈ ٹی وی پر ’پاز ایڈ پائلٹ‘ کو متعارف کرانے سے مثبت نتائج دیکھے گئے۔ یہ ایک نیا مداخلت نہ کرنے والا ایڈ فارمیٹ ہے جو اس وقت ظاہر ہوتا ہے جب صارف نے ویڈیو روکی ہوئی ہوتی ہے۔
ان کا کہنا تھا کہ ابتدائی نتائج میں دیکھا گیا کہ پاز ایڈ زبردست برانڈ لفٹ نتائج پیش کر رہے ہیں اور مشتہرین اشتہاروں کے لیے پریمیئم رقوم ادا کر رہے ہیں۔
تاہم، انہوں نے اس فیچر کے بڑے پیمانے پر متعارف کرائے جانے یا اس فیچر کو واقعی متعارف کرانے کے متعلق کوئی معلومات فراہم نہیں کی۔
ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔