خوابوں کی تعبیر

فائزہ مشتاق عظیمی  اتوار 31 مارچ 2024
فوٹو : فائل

فوٹو : فائل

بانسری بجانا
نصیر احمد، لاہور
خواب : چند روز پہلے ایک عجیب سا خواب دیکھا کہ میں کہیں گیا ہوا ہوں کوئی پہاڑی علاقہ ہے اور ادھر میرے ساتھ میرے دوست بھی ہیں ۔ ہم سب کسی دریا کے کنارے بیٹھے ہیں اوروہاں کوئی مقامی آدمی بانسری بجا رہا ہے جس کو سن کر ہم بہت خوش ہوتے ہیں ۔ میں اس سے کہتا ہوں کہ میں بھی بجاوں گا ۔ پھر دیکھتا ہوں کہ میں ایک پتھر کے اوپر بیٹھا ہوں اور بانسری بجانے کی کوشش کر رہا ہوں ۔ اس میں سے بہت ہی سریلی آوازیں آتی ہیں اور میں خود بھی بے خود ہو کر سنتا رہتا ہوں۔

تعبیر: اس خواب سے ظاہر ہوتا ہے کہ کوئی اندیشہ یا پریشانی آپ کے ذھن پہ سوار رہے گی جس کو لے کر آپ پریشان رہیں گے۔ اس کا تعلق کاروباری معاملات سے بھی ہو سکتا ہے اور تعلیمی بھی ۔ آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور کثرت سے یا حی یا قیوم کا ورد کیا کریں ۔ آپ کے لئے دعا کروا دی جائے گی ۔

پیسے گم ہونا
بسمہ خان، لاہور
خواب: میں نے خواب دیکھا کہ میں نے اپنے گھر میں کہیں پیسے رکھ دئیے ہیں ،جو اب مل نہیں رہے ۔ اس پہ میرے میاں بہت زیادہ ناراض ہیں اور ان کو لگتا ہے کہ شائد میں نے اپنے بھائی کو دے دئیے ہیں مگر ایسا کچھ بھی نہیں ہے ، بلکہ میں نے سیف میں ہی رکھے ہوتے ہیں ۔ خواب میں بھی اور آنکھ کھلنے کے بعد بھی میں خود کو پریشان ہی دیکھتی ہوں کیونکہ یہ بہت تکلیف دہ تھا ۔

تعبیر: یہ خواب اس بات کو ظاہر کرتا ہے کہ اللہ نہ کرے کوئی مشکل پیش آ سکتی ہے ۔ گھر کا ماحول بھی کچھ پریشان کن ہو سکتا ہے ۔ گھریلو سطح پہ تعلقات بھی متاثر ہو سکتے ہیں ۔ کاروبار میں بھی مشکل پیش آ سکتی ہے جس سے مال و وسائل میں کمی آ سکتی ہے ۔ آپ یاحی یاقیوم کا زیادہ سے زیادہ ورد کیا کریں ۔ نماز پنجگانہ کی پابندی کیا کریں ۔

گھر میں تقریب
مراد علی قصوری، شیخوپورہ
خواب: میں نے دیکھا کہ میں اپنے گھر میں ایک تقریب میں موجود ہوں، جس میں تقریباً سبھی رشتے دار موجود ہیں اور ہر شخص میری شاندار صحت کا راز پوچھ رہا ہے اور تعریف کر رہا ہے ۔ مجھے بھی بہت اچھا لگ رہا ہوتا ہے ۔ پھر سب کھانے کی بھی بہت تعریف کرتے ہیں ۔

تعبیر: اچھا خواب ہے جو اس بات کو ظاہر کرتا ہے کہ اللہ تعالی کی مہربانی سے آپ کی عزت و وقار میں اضافہ ہو گا ۔ علم حاصل کرنے کی جانب توجہ ہو گی اور ذھن میں بزرگی آئے گی ۔ گھر میں بھی آرام و سکون ملے گا ۔ اللہ کے گھر کی زیارت بھی ممکن ہے ۔ آپ نماز پنجگانہ ادا کیا کریں اور کثرت سے یاحی یاقیوم کا ورد کیا کریں ۔ ممکن ہو سکے تو کچھ صدقہ و خیرات بھی کیا کریں ۔

ہائیکنگ پر جانا
عبدالہادی، لاہور
خواب : میں نے خواب دیکھا کہ میں اور میرا دوست ھائیکنگ کرنے جاتے ہیں اور جس رسی سے میرا دوست بندھا ہوتا ہے وہ میرے ہاتھ میں ہوتی ہے جس کو کس کر باندھنے کی بجائے میں چھوڑ دیتا ہو ں جس سے اس کا وزن زیادہ ہونے کی وجہ سے رسی سہار نہیں پاتی اور ٹوٹ جاتی ہے جس سے وہ اوپر سے نیچے پکے فرش پہ جا گرتا ہے ۔ میں یہ دیکھ کر اپنی غلطی کا احساس کرتا ہوں کہ یہ مجھ سے کیسے ہوا ۔

تعبیر : اس خواب سے اندازہ ہوتا ہے کہ اللہ نہ کرے کسی پریشانی یا غم کا سامنا ہو سکتا ہے ۔ بیماری یا تعلیمی سلسلے میں کوئی رکاوٹ پیش آ سکتی ہے ۔ کاروباری معاملات میں کسی غیریقینی صورتحال کا سامنا ہونے کا امکان ہے ۔ آپ نماز پنجگانہ ادا کیا کریں اور کثرت سے ہر نماز کے بعد استغفار کیا کریں ۔آپ کے لئے محفل مراقبہ میں دعا کرا دی جائے گی ۔ ممکن ہو تو کچھ صدقہ و خیرات کیا کریں ۔

مردانہ ریشمی کپڑے
شوکت بشیر،لاہور
خواب: میں نے دیکھا کہ مجھے میری بیوی نے ایک ڈبہ گفٹ دیا جس میں سارے ریشمی کپڑے تھے ۔ اگرچہ مردانہ انداز میں سلے ہوئے تھے مگر تھے ریشمی ۔ میں ان کو دیکھ کر بہت پریشان ہوتا ہوں کہ اتنی اہم میٹینگ کے لئے میں کیسے یہ پہن سکتا ہوں ۔ مجھے سوچ سوچ کر اتنا غصہ آتا ہے کہ میں فیصلہ کرتا ہوں کہ گھر جا کر اس کو طلاق دے دوں گا جس نے سارے دفتر کے سامنے مجھے شرمندہ کروانا چاہا ۔

تعبیر : اس خواب سے ظاہر ہوتا ہے کہ اللہ نہ کرے کوئی پریشانی غم یا خوف مسلط ہو سکتا ہے ۔ کاروبار میں رکاوٹ آ سکتی ہے ۔ رزق میں بھی اس کی وجہ سے کمی ہو سکتی ہے ۔ آپ نماز پنجگانہ ادا کیا کریں اور کثرت سے یاحی یاقیوم کا ورد کیا کریں ۔

سیڑھیوں میں سانپ
شمائلہ علی، گوجرانوالہ
خواب: میں نے خواب دیکھا کہ ہمارے گھر میں ایک سانپ ہے جو میری بہن سیڑھیوں میں بیٹھا ہوا دیکھتی ہے مگر پھر کسی کو نظر نہیں آتا ۔ مگر میری امی سب کو گھر خالی کرنے کا کہہ دیتی ہے میرے ابو انکار کر دیتے ہیں کہ گھر سے مت جائیں بلکہ سانپ کو تلاش کریں ، مگر سارے لوگ اتنا ڈر جاتے ہیں کہ کوئی بھی رکنے کو تیار نہیں ہوتا ۔

تعبیر : اس خواب سے ظاہر ہوتا ہے کہ کوئی دشمن نقصان پہنچانے کی کوشش کر رہا ہے ۔ ممکن ہے کہ وہ اپنی اس کوشش میں کامیاب ہو جائے جس کی وجہ سے گھریلو کاروباری یا تعلیمی معاملات میں کوئی رکاوٹ آپ کے لئے پریشانی کا باعث بنے۔ آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کیا کریں اور کثرت سے یاحی یاقیوم کا ورد کیا کریں ۔

گھر میں پھٹی ہوئی بوریاں
ذوالفقار علی، لاہور
خواب: میں نے خواب دیکھا کہ ہمارے گھر کسی نے راء کی بوریاں بھیجی ہیں جو کہ پھٹی ہوئی ہیں اور سارے گھر میں وہ پھیلی ہوئی ہیں ۔ میرے والد پریشانی میں سب کو فون کر کے پوچھ رہے ہیں کہ کیا انہوں نے یہ راء کی بوریاں بھیجی ہیں مگر کسی بھی عزیز یا دوست احباب نے نہیں بھیجی ہوتیں ۔ اس پہ ہمارے گھر کے سب لوگ بہت پریشان ہو جاتے ہیں ۔

تعبیر : اس خواب سے اندازہ ہوتا ہے کہ اللہ نا کرے کسی پریشانی یا غم کا سامنا ہو سکتا ہے ۔ بیماری یا تعلیمی سلسلے میں کوئی رکاوٹ پیش آ سکتی ہے۔ کاروباری معاملات میں بھی کوئی مسلہ پیش آ سکتا ہے ۔ آپ کوشش کریں کہ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور حسب استطاعت صدقہ کیا کریں ۔

درخت لگانا
حلیمہ ہاشمی، بہاولپور
خواب :۔ میں نے خواب دیکھا کہ میں ایک خشک جگہ پہ کھڑی ہوں دور دور تک کوئی سایہ نہیں اور گرمی کافی ہے۔ اگلے ہی لمحے میں دیکھتی ہوں کہ میں اپنی دوستوں کے ساتھ مل کر اس علاقہ میں درخت لگا رہی ہوں اور ساتھ ہی دیکھتی ہوں کہ وہ جگہ بہت ہری بھری ہو گئی ہے ۔ ہر طرف سبزہ ہے اور لہلہاتے درخت ہیں ۔ سب لوگ بہت خوش ہوتے ہیں اور میں بھی یہ سب دیکھ کر بہت خوش ہوتی ہوں ۔

تعبیر:۔ اچھا خواب ہے جو اس بات کو ظاہر کرتا ہے کہ اللہ تعالی کی مہربانی سے آپ کی عزت اور وقار میں اضافہ ہو گا ۔ دوست آپ کے معاون رہیں گے ۔ آپ نماز کی پابندی ضرور رکھیں ۔ اسلامی شعائر کو اپنائیں۔

بیل خریدنا
عامر ورک، سرگودھا
خواب : میرے ابو نے خواب دیکھا کہ ہم ایک بیل خرید کر لائے ہیں اور ہم نے اس کو اپنے صحن میں باندھ دیا ہے ۔ ہمسائے وغیرہ بھی آ کر ہم کو مبارک دیتے ہیں ۔ پھر میں اس کے آگے چارہ ڈالتی ہوں مگر وہ کھاتا نہیں ۔کچھ دیر بعد ہم دیکھتے ہیں کہ وہ کہیں نہیں ہے ۔ ہم سارا علاقہ دیکھتے ہیں مگر وہ کہیں نہیں ہوتا ۔

تعبیر:۔ یہ خواب اس بات کو ظاہر کرتا ہے کہ اللہ نہ کرے کسی قسم کی پریشانی کا سامنا ہو سکتا ہے۔کاروبار اور نوکری میں مالی پریشانی کا بھی سامنا ہو سکتا ہے۔آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور ہر نماز کے بعد کثرت سے استغفار پڑھا کریں ۔ ممکن ہو سکے تو کچھ صدقہ و خیرات کریں۔ چھت پہ پرندوں کو دانہ ڈالنے کا بھی اہتمام کیا کریں۔

تحفہ میں قلم ملنا
شاہد خان، شیخوپورہ
خواب : میں نے دیکھا کہ ہم اپنی نانی کے گھر گرمیوں کی چھٹیوں میں آئے ہوئے ہیں ۔ یہاں میری خالہ بھی آئی ہوئی ہوتی ہیں اور ان کے پاس سب بچوں کے لئے تحفے ہوتے ہیں ۔ مجھے بہت خوبصورت قلم ملتا ہے جس سے میں قرآن پاک کی آیات لکھتا ہوں ۔ سب لوگ یہ دیکھ کر بہت خوش ہوتے ہیں اور میں خود بھی حیران ہو رہا ہوتا ہوں کہ اتنی خوبصورتی سے میں نے کیسے لکھ لیا ۔

تعبیر:۔ اچھا خواب ہے جو اس بات کو ظاہر کرتا ہے کہ اللہ تعالی کے فضل و کرم سے بزرگی عطا ہو گی ۔ علم و حکمت ملے گی ۔ دینی و روحانی معاملات میں ترقی ہو گی ۔ آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور تلاوت قرآن پاک کو باقاعدگی سے جاری رکھیں ۔کثرت سے یاحی یاقیوم کا ورد کیا کریں ۔

تیل خریدنا
فرزانہ شیخ، حیدرآباد
خواب :۔ میں نے خواب دیکھا کہ میں اپنی ساس کے گھر گئی ہوئی ہوں ۔ وہاں پہ میرے دیور کی فیملی بھی آئی ہوئی ہے اور نند بھی ۔ میری ساس مجھے اور میری نند کو کچھ سامان لانے کو پیسے دیتی ہیں ۔ میں اور میری نند بازار جاتے ہیں اور سامان لے کر آتے ہیں ۔ اور وہ سارا کا سارا تیل پہ ہی مشتمل ہوتا ہے۔ گھر آ کر جب میری ساس اس تیل کو دیکھتی ہیں تو بہت خوش ہوتی ہیں ۔ برائے مہربانی اس کی تعبیر بتا دیں ۔

تعبیر : اچھا خواب ہے جو اس بات کو ظاہر کرتا ہے کہ اللہ کی رحمت سے آپ کی عزت اور وقار میں اضافہ ہو گا ۔ نیک نامی میں اضافہ ہو گا جو کاروبار یا نوکری یا پھر گھریلو سطح پہ بھی ہو سکتی ہے ۔ آپ صلہ رحمی سے کام لیا کریں۔ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں ۔کثرت سے یاحی یاقیوم کا ورد کیا کریں ۔

دوستوں کے ساتھ کھانا
نصیر احمد، گوجرانوالہ
خواب :۔ میں نے دیکھا کہ میں اپنے دوستوں کے ساتھ کہیں کسی خوبصورت سی جگہ پہ موجود ہوں اور ہم سب کھانا کھانے کے لئے اس جگہ آئے ہیں ۔ پھر ایک آدمی آتا ہے اور میرے سامنے ایک خوان رکھ دیتا ہے جس میں تیتر تلے ہوئے رکھے ہوتے ہیں ۔ میں اپنے دوستوں کو بھی اس میں شامل ہونے کی دعوت دیتا ہوں اور ہم سب اس کھانے سے لطف اندوز ہوتے ہیں اور انتہائی مزے لے کر کھاتے ہیں ۔ اس کے بعد میری آنکھ کھل گئی ۔

تعبیر: اچھا خواب ہے جو اس بات کو ظاہر کرتا ہے کہ اللہ تعالی کی مہربانی سے آپ کے رزق میں اضافہ ہو گا ۔ وسائل میں بھی بہتری آئے گی ۔ آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور کثرت سے یاحی یاقیوم کا ورد کیا کریں۔

انار توڑنا
نوشیرواں ، مانسہرہ
خواب :۔ میں نے خواب دیکھا کہ میں کسی درخت سے انار توڑ کر کھا رہا ہوں اور اپنے گھر والوں کو بھی توڑ توڑ کر دیتا ہوں ۔ وہ سب بھی انتہائی مزے لے کر کھاتے ہیں ۔ اس کے بعد میری آنکھ کھل گئی۔

تعبیر:۔ اچھا خواب ہے جو اس بات کو ظاہر کرتا ہے کہ اللہ تعالی کی مہربانی سے آپ کے رزق میں اضافہ ہو گا ۔ وسائل میں بھی بہتری آئے گی ۔ آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور کثرت سے یاحی یاقیوم کا ورد کیا کریں۔

تنہا کھانے سے لطف اندور ہونا
محمد موسیٰ، کراچی
خواب :۔ میں نے دیکھا کہ میں اکیلا کہیں کسی کمرے میں بیٹھا ہوں اور وہاں ایک میز پہ انواع و اقسام کے کھانے پڑے ہوئے ہیں جن سے انتہائی خوشبو اٹھ رہی ہے۔ بلکہ کئی کھانے تو ایسے تھے جو کبھی دیکھے نہ کھائے ۔ میں ادھر انتہائی بے تکلفانہ انداز میں بیٹھ جاتا ہوں اور مزے لے لے کر انتہائی لذیذ کھانے کھاتا ہوں ۔ دل میں مسلسل خدا کا شکر ادا کرتا ہوں کہ اس نے ہم کو یہ نعمت دی ۔ وہ خوشی سکون اور مزہ میں الفاظ میں بیان نہیں کر سکتا ۔ برائے مہربانی اس کی تعبیر بتا دیں ۔
تعبییر: اچھا خواب ہے جو اس بات کو ظاہر کرتا ہے کہ اللہ تعالی کی مہربانی سے آپ کے رزق میں اضافہ ہو گا ۔ کاروبار میں وسعت ہو گی اور برکت بھی ۔ وسائل میں بھی بہتری آئے گی ۔ آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور کثرت سے یاحی یا قیوم کا ورد کیا کریں ۔

گائوں میں شادی
زرینہ خان، لاہور
خواب :۔ میں نے خواب دیکھا کہ میں اپنے سسرال کے ساتھ کسی گاوں میں کوئی شادی اٹینڈ کرنے آتی ہوں ۔ میرے سارے سسرال والے وہاں خوشی خوشی رہتے ہیں مگر مجھے گاوں میں بنیادی سہولیات کے بنا کافی مشکل ہو رہی ہوتی ہے ۔ ایک دن میرے سسر باہر گئے ہوتے ہیں پھر کہیں سے گندگی میں سارے لتھڑ کر گھر آتے ہیں۔ ان کے پاس سے شدید بو آ رہی ہوتی ہے ۔ بس اس کے بعد میری آنکھ کھل جاتی ہے۔

تعبیر :۔ یہ خواب اللہ نہ کرے پریشانی و حرام مال کو ظاہر کرتا ہے ۔کاروباری معاملات میں قناعت اور ایمانداری کا مظاہرہ کریں ۔ سب لوگ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور ہر نماز کے بعد کثرت سے استغفار بھی کیا کریں اور اللہ کے حبیبﷺ کی سیرت پر عمل کریں ۔

پرانے گھر میں گرد وغبار
کلیم عثمانی، جھنگ
خواب : ۔ میں نے دیکھا کہ میں اپنے گھر گاوں گیا ہوں ۔ اس خالی گھر میں ہر طرف ابتری پھیلی ہوئی ہوتی ہے اور جیسے پورے گھر میں اس کا غبار پھیلا ہوا ہے۔ جبکہ ہم اس گھر میں رہتے بھی نہیں اور نہ ہی ادھر کچھ خاص سامان موجود ہے ۔

تعبیر:۔ یہ خواب ظاہر کرتا ہے کہ مالی معاملات میں پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے ۔ غیر ضروری اخراجات یا اصراف اس کا سبب ہو سکتا ہے ۔ کاروبار میں بھی رقم بلاک ہونے کا احتمال ہے ۔ اس سے اللہ نہ کرے کہ قرض تک کی نوبت آ سکتی ہے ۔ آپ حلال روزی کا اہتمام کریں اور نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور کثرت سے یاحی یاقیوم کا ورد کیا کریں ۔ صدقہ وخیرات بھی حسب توفیق کرتے رہا کریں ۔

ساحل سمندر پر روزہ افطار
لیاقت علی، ٹھٹھہ
خواب: میں نے خواب دیکھا کہ میں ایک ساحل سمندر پہ ہوں اور ادھر روزہ افطار کر رہا ہوں، وہاں میرے ساتھ اور بھی بہت سے لوگ ہیں، وہ سبھی روزہ افطار کرنے کی تیاریوں میں ہیں۔ جب اذان مغرب ہوتی ہے تو سب دعا مانگتے ہیں ۔ آس پاس کے ایریا میں ایک بہت خوبصورت سی روشنی پھیلی ہوتی ہے۔

تعبیر : اچھا خواب ہے جو کسی دلی مراد کے پورا ہونے کی طرف دلیل کرتا ہے۔ دینی معاملات میں بہتری کے ساتھ ساتھ دنیاوی معاملات میں بھی آسانی و بہتری ہو گی ۔ رزق حلال میں اضافہ ہو گا اور اس کے لئے وسائل مہیا ہوں گے۔ آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور کثرت سے ہر نماز کے بعد استغفار بھی کیا کریں ۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔