پاکستانی نژاد ضرار سہگل گلوبل اسیسٹ فنانس گروپ کے سربراہ مقرر

ویب ڈیسک  جمعرات 4 مئ 2023
پاکستانی نژاد ضرار سہگل عالمی لا فرم کے نئے سربراہ بن گئے؛ فوٹو: فائل

پاکستانی نژاد ضرار سہگل عالمی لا فرم کے نئے سربراہ بن گئے؛ فوٹو: فائل

 لندن: عالمی شہرت یافتہ لاء فرم ’’کلفورڈ چانس‘‘ نے ضرار سہگل کو گلوبل اسیسٹ فنانس گروپ کا نیا سربراہ مقرر کردیا۔

گلوبل ہیڈ آف فائنانشل مارکیٹس ایما میٹبالاو نے گلوبل اسیسٹ فنانس گروپ کے سربراہ کے طور پر ضرار سہگل کی تقرری کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ ضرار اپنے علم اور مہارت کی وجہ سے پوری صنعت میں شہرت رکھتے ہیں۔ انھوں نے عالمی سطح پر انتہائی پیچیدہ اثاثوں کے مالیاتی لین دین پر بڑے پیمانے پر کام کیا ہے۔

گلوبل ہیڈ آف فائنانشل مارکیٹس نے مزید کہا کہ مجھے اسیسٹ فنانس گروپ کی قیادت کے لیے ضرار سہگل کی تقرری کا اعلان کرتے ہوئے خوشی محسوس ہو رہی ہے۔ اسیسٹ فنانس گروپ ہمارے عالمی سطح پر، ایوارڈ یافتہ بین الاقوامی فنانس پریکٹس کا بنیادی عنصر ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ مجھے یقین ہے کہ ضرار عالمی سطح پر اپنے کلائنٹس کے لیے مکمل توجہ اور لگن کے ساتھ رہنمائی کرتے ہوئے ہماری شاندار عالمی اثاثوں کی ٹیم کی شاندار میراث کو آگے بڑھائیں گے اور میں واقعی اس کے نئے کردار میں اس کے ساتھ کام کرنے کا منتظر ہوں۔

ضرار سہگل جو امریکا میں گلوبل فنانشل مارکیٹس گروپ کے شریک سربراہ اور کلفورڈ چانس کے گلوبل ٹرانسپورٹ اینڈ لاجسٹکس سیکٹر گروپ کے سربراہ بھی ہیں۔ اب ولیم گلیسٹر کی جگہ گلوبل اسیسٹ فنانس گروپ کی ذمہ داری بھی سنبھالیں گے۔

تقرری کے بعد ضرار سہگل اب اثاثہ جات و واجبات کے مالیاتی وکلاء کی 125 مضبوط بین الاقوامی ٹیم کی قیادت کریں گے۔ یہ ٹیم لاء فرم کے عالمی کارپوریٹ، ٹیکس، دیوالیہ پن، قانونی چارہ جوئی اور ریگولیٹری طریقوں کے ساتھ مل کر کلائنٹس کو مکمل سروس اور مشورہ فراہم کرتی ہے۔

خیال رہے کہ ضرار سہگل بین الاقوامی اثاثوں کے مالیاتی لین دین کی وسیع اقسام کے اولین ماہرین میں سے ایک سمجھے جاتے ہیں۔ ان کی خدمات کی وجہ سے انھیں ٹرانسپورٹ، ایوی ایشن اور فضائی سفر کی فنانس کے لیگل500 کے ہال آف فیم میں بھی شامل کیا گیا ہے۔

ضرار سہگل کے تجربے میں حصول فنانسنگ، لیوریجڈ لیزنگ، محفوظ قرضہ، اسٹرکچرڈ فنانسنگ اور ایکسپورٹ کریڈٹ ایجنسی کے تعاون سے مالی اعانت شامل ہیں۔

تقرری کے اعلان کے موقع پر ضرار سہگل نے اپنے پیشرو ولیم گلیسٹر کی تعریف اور شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ میں ناقابل یقین حد تک پُرجوش اور کامیاب گروپ کی قیادت کرنے کے لیے ُپرعزم ہوں۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔