- پی ایس ایل9؛ عماد وسیم نے کنگز، حسن علی نے یونائیٹڈ کو خیرباد کہہ دیا
- لاہور؛ مالکن نے پیٹرول چھڑک کر ملازمہ کو آگ لگادی، گھر کا مالک گرفتار
- لیول پلیئنگ فیلڈ یہ ہے کہ میں اور نواز شریف عدالتوں میں پیش ہو رہے، شہباز شریف
- 12 یرغمالیوں کے بدلے مزید 30 فلسطینی خواتین اور بچے اسرائیلی قید سے رہا
- دورہ آسٹریلیا؛ رضوان کھیلیں گے یا سرفراز کو موقع ملے گا، کپتان نے بتادیا
- گرفتار ملزمان کے جسمانی ریمانڈ سے متعلق لاہور ہائیکورٹ کا بڑا فیصلہ
- عمران خان نے چیئرمین پی ٹی آئی کیلئے بیرسٹر گوہر کو امیدوار نامزد کردیا
- کپتانی کا کوئی دباؤ نہیں! سرفراز، بابراعظم سے مشورے لوں گا، شان مسعود
- ایلون مسک غزہ آکر اسرائیل کے ہاتھوں فلسطینیوں کی تباہی بھی دیکھیں؛ حماس
- لاپتہ بلوچ طلبہ بازیاب نہ ہوئے تو وزیراعظم پر مقدمہ ہوگا اور گھر جانا پڑے گا، اسلام آباد ہائیکورٹ
- اسٹاک مارکیٹ میں پہلی بار 61ہزار500 پوائنٹس کی بلند ترین سطح بھی عبور
- کراچی میں سردی شروع، موسم دن میں خشک اور رات میں خنکی ہوگی
- کراچی؛ ڈاکوؤں کی فائرنگ سے ایک اور نوجوان جان کی بازی ہار گیا
- دورہ آسٹریلیا؛ کس کھلاڑی کا مقابلہ کس سے ہوگا، سرفراز نے بتادیا
- سائفر کیس: عمران خان کے جیل ٹرائل کی کابینہ سے منظوری لینے کا فیصلہ
- بنوں؛ پولیو ڈیوٹی پر جانے والا پولیس اہلکار فائرنگ سے جاں بحق
- بجلی مزید مہنگی ہونے کا امکان، صارفین پر 40 ارب کا اضافی بوجھ
- 190 ملین پاؤنڈز کرپشن کیس؛ عمران خان کے جیل ٹرائل کا نوٹیفکیشن جاری
- پرتھ ٹیسٹ؛ باؤنسی وکٹ اور فاسٹ ٹریک کیلئے ڈراپ اِن پچز کا کام مکمل
- برازیل میں ملے قدموں کے نشان سے ڈائناسور کی نئی نسل دریافت
نئی دہلی میں پاکستانی ہائی کمیشن کی طرف سے شہریوں کے مسائل جاننے کیلیے ای کچہری کا انعقاد

فوٹو: ایکسپریس
نئی دہلی: بھارتی دارالحکومت میں پاکستان ہائی کمیشن نے ہندوستان میں مقیم پاکستانیوں سے رابطے، ان کودرپیش مشکلات جاننے اور ان کی قونصلر خدمات سے متعلق مسائل کو حل کرنے کے لیے ای کچہری کا اہتمام کیا۔
پاکستانی ہائی کمیشن کے ناظم الامور اعزاز خان اور مشن کے افسران اور قونصلر خدمات سے نمٹنے والے اہلکاروں نے ای کچہری کے دوران شرکا کے سوالات سنے، ان کی رہنمائی کی اور درپیش مسائل کے حل کی یقین دہانی کروائی۔
ناظم الامور اعزاز خان نے جون 2023 میں منعقدہ آخری ای کچہری کے دوران ریکارڈ کیے گئے سوالات پر ہونے والی پیشرفت کا خلاصہ بھی پیش کیا۔
انہوں نے شرکا کے مختلف استفسارات کا براہ راست جواب دیا اور ان کے مسائل کو فوراً حل کیا۔ ایسے معاملات میں جہاں مقررہ طریقہ کار کو مکمل کرنے کے لیے وقت درکار تھا، متعلقہ حکام کو یہ کام سونپا گیا کہ وہ درخواست دہندگان کو پیشرفت پر فالو اپ کریں اور اپ ڈیٹ کریں۔
پاکستانی ہائی کمیشن نیو دہلی کے ترجمان کا کہنا تھا کہ مشن پاکستانی شہریوں تک الیکٹرانک طور پر پہنچنے اور ان کے سوالات کو حل کرنے کے لیے باقاعدگی سے ای کچہری کا اہتمام کرتا ہے۔
ترجمان کا مزید کہنا تھا کہ حکومت پاکستان کے وژن اور پالیسی کے مطابق معیاری قونصلر خدمات کی فراہمی مشن کی اولین ترجیحات میں سے ایک ہے۔
ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔