عمران خان کی اہلیہ اور بہنوں میں اختلافات کھل کر سامنے آگئے، فون کال لیک

ویب ڈیسک  جمعرات 30 نومبر 2023
بشری بی بی اور لطیف کھوسہ آپس میں محو گفتگو ہیں۔

بشری بی بی اور لطیف کھوسہ آپس میں محو گفتگو ہیں۔

 اسلام آباد: چیئرمین پی ٹی آئی کی اہلیہ اوربہنوں میں اقتدار کی جنگ جاری ہے۔

بشری بی بی اور وکیل لطیف کھوسہ کے درمیان ٹیلی فونک کال لیک ہوگئی، جس میں بشری بی بی اور لطیف کھوسہ کیس سے متعلق آپس میں محو گفتگو ہیں اور دونوں عمران خان کی بہنوں سے اپنے اختلافات کا کھل کر اظہار کر رہے ہیں۔

بشری بی بی نے کیس پر بات چیت کے دوران کہا کہ چیئرمین پی ٹی آئی کی بہنوں کی موجودگی کے باعث ہمارا وہاں کافی مسئلہ پڑگیا تھا۔

بشری بی بی نے کہا کہ وہ جس طریقے سے بول رہیں تھیں میں نے کہا آپ اس طریقے سے مت بولیں ،تووہ جی کافی بولیں اوربہت زیادہ بولیں، میں نے خان صاحب کو کہا جی نہیں بس میرے وکیل وہی ہیں ،تومیں پھر اٹھ کر آگئی۔

بشری بی بی نے کہا کہ وہاں پر کافی سارا ایشو کھڑا ہوگیا میں حیران رہ گئی تھی کہ لیکن پھر میں نے زیادہ مناسب سمجھا نہیں کہ میں ان لوگوں سے زیادہ بہنوں سے بات کروں، بس میں نے خان صاحب کو کہہ دیا جی کہ میرے سارے کیسز وہی کریں گے اورآپ کے جتنے اب ہوں گے جو میں نہیں سمجھوں گی کہ اب یہ لیٹ ہورہاہے تو وہ انہی کودوں گی، انہوں نے کہا کہ جی اس نے ہمارے سے اتنی بدتمیزی کی ہے کہ ہم سوچ بھی نہیں سکتے تھے کہ کسی کی ہمت ہو اتنی، تو میں نے ان کو آگے سے کہا ۔۔ان کو کیاضرورت تھی کہ یہ تینوں اٹھ کر ان کے آفس چلی جائیں ؟ میں نے کہا کہ یہ کون ہوتی ہیں پوچھنے والی؟کہتی ہیں نہیں ہم پوچھنے گئے تھے کہ آپ نے یہ والی، زہر والی لائن کیوں لکھی ہے ؟

یہ بھی پڑھیں: بیرسٹر گوہر کی تعیناتی سے پی ٹی آئی کو تقسیم کرنے کی سازش ناکام ہوگئی، پی ٹی آئی

لطیف کھوسہ نے جواب دیا کہ ہاہاہا۔۔۔۔برکیف ۔۔۔وہ پتا نہیں ا ن کو کیا پرابلم ہے؟۔

بشری بی بی نے کہا کہ وہ کہتی ہیں ہم نے جانا نہیں تھا ،کھوسہ صاحب کی وائف نے کہا کہ تم لوگ جاکر ملو،میں نے کہا ان کی آپس میں لڑائیاں شروع ہوجائیں گی ۔پھر میں خاموش ہوگئی۔

لطیف کھوسہ نے کہا کہ میں بدتمیزی کرنے والاہوں ہی نہیں ،میں نے یہ کہاکہ دیکھیں بابا آپ پلیز مت اس کو انسسٹ کریں ، مجھے آپ کرنے دیں جس طرح میں سمجھتاہوں مناسب ،اسی بات پہ انہوں نے کہا کہ جی بدتمیزی کی ہے ۔میں نے کیا بدتمیزی کرنی تھی۔

بشری بی بی نے کہا کہ نہیں جی ،اب میں آپ کو بتاتی ہوں ،انہوں نے یہ کہا کہ وہ اس پٹیشن کے لئے گئی ہیں، وہ کہتی ہیں یہ ہے ہی جھوٹ،ہم گئے تھے ان سے ویسے ملنے کے لئے ،ہاں آگے ان کارویہ، انہوں نے خان کوکہتی ہیں تمہارے بارے میں 9مئی کے حوالے سے ،سائفر کے حوالے سے اتنا برا بولا۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔