امریکا میں مسافر بردار طیارہ گھر پر گر کر تباہ؛ متعدد ہلاکتیں

ویب ڈیسک  جمعـء 2 فروری 2024
فلوریڈا میں ایک گھر پر طیارہ گر کر تباہ ہوگیا جس سے متعدد ہلاکتیں ہوئیں، فوٹو: امریکی میڈیا

فلوریڈا میں ایک گھر پر طیارہ گر کر تباہ ہوگیا جس سے متعدد ہلاکتیں ہوئیں، فوٹو: امریکی میڈیا

 واشنگٹن: امریکی ریاست فلوریڈا میں ایک انجن والا چھوٹا طیارہ ایک گھر پر گر کر تباہ ہوگیا جس سے مسافر اور گھر میں موجود افراد میں سے متعدد ہلاک ہوگئے۔

عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق امریکا میں ایک انجن والے طیارے کے پائلٹ نے کنٹرول ٹاور سے اپنے آخری رابطے میں بتایا تھا کہ انجن فیل ہوجانے کے باعث اسے ہنگامی لینڈنگ کرنا پڑے گی۔

اس کے فوری بعد پائلٹ کی جانب سے مے ڈے کا پیغام آیا اور طیارے کا کنٹرول ٹاور سے رابطہ منقطع ہوگیا۔ یہ طیارہ ایک ایسے علاقے میں گرا جہاں موبائل ہوم (نقل و حمل کے قابل گھر) بنے ہوئے تھے۔

طیارہ ایک گھر پر جس سے خوفناک آگ بھڑک اُٹھی اور گھر کے کسی فرد کو باہر نکلنے کا موقع نہیں مل سکا۔ یہ آگ دیکھتے ہی دیکھتے دیگر تین گھروں تک بھی پہنچ گئی تاہم ان گھروں کے مکین باہر نکلنے میں کامیاب ہوگئے۔

آگ نے قریبی درختوں کو بھی اپنی لپیٹ میں لے لیا۔ ریسکیو کے کاموں کے دوران آگ پر قابو پالیا گیا۔ طیارے میں موجود مسافر سمیت گھر میں موجود افراد کے اس حادثے میں ہلاک ہوجانے کا خدشہ ہے۔

تاحال ملبے سے لاشیں نہیں نکالی جا سکیں ہیں تاہم متعدد ہلاکتوں اور کئی کے زخمی ہونے کا خدشہ ظاہر کیا جا رہا ہے۔ ٹرانسپورٹ سیفٹی کنٹرول نے طیارہ حادثے کی تحقیقات کے لیے کمیٹی تشکیل دیدی۔

 

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔