"سونالی بیندرے نے شادی کی پیشکش قبول نہیں کی تو اغوا کرلوں گا"

ویب ڈیسک  بدھ 15 مئ 2024
شعیب اختر نے اپنے چینل پر تمام افواہوں کی تردید کردی تھی : فوٹو : ویب ڈیسک

شعیب اختر نے اپنے چینل پر تمام افواہوں کی تردید کردی تھی : فوٹو : ویب ڈیسک

 ممبئی: بالی ووڈ کی حسین اداکاراؤں میں سے ایک سونالی بیندرے نے پاکستان کے سابق فاسٹ بولر شعیب اختر کے وائرل بیان پر ردعمل دے دیا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق حال ہی میں ایک پوڈکاسٹ کے دوران میزبان نے سونالی بیندرے سے پوچھا کہ پاکستانی فاسٹ بولر شعیب اختر نے ایک بار کہا تھا کہ وہ آپ (سونالی بیندرے) کو شادی کے لیے پروپوز کریں گے اور اگر آپ نے پیشکش قبول نہیں کی تو وہ آپ کو اغوا کرلیں گے، اس بیان کے بعد گوگل پر بھی آپ دونوں کا نام ساتھ دیکھا گیا تو آپ اس حوالے سے کیا کہیں گی؟

میزبان کے سوال کے جواب میں سونالی بیندرے نے مسکراتے ہوئے کہا کہ میں واقعی نہیں جانتی کہ شعیب اختر نے ایسا کب اور کیوں کہا، یہ جھوٹی خبر بھی ہوسکتی ہے کیونکہ اُس زمانے میں بھی جھوٹی خبریں ہوا کرتی تھیں۔

سونالی بیندرے کا جواب سُن کر میزبان نے کہا کہ شعیب اختر نے مذاق میں ایسا کہا تھا، وہ یہ کہنا چاہ رہے تھے کہ آپ اُنہیں بہت پسند ہیں اور وہ آپ کے مداح ہیں۔

یہ سُن کر سونالی بیندرے نے کہا کہ اگر شعیب اختر نے مذاق میں یہ سب کہا ہے تو اچھی بات ہے کیونکہ سب کی محبت سے ہی تو میرا کیریئر بنا ہے۔

واضح رہے کہ شعیب اختر نے گزشتہ سال اپنے یوٹیوب چینل کے وی لاگ میں اپنی اور سونالی بیندرے سے متعلق تمام افواہوں کی تردید کی تھی، اُن کا کہنا تھا کہ وہ کبھی سونالی بیندرے سے ملے ہی نہیں اور نہ ہی وہ اُن کے مداح ہیں۔

شعیب اختر کا کہنا تھا کہ بھارتی میڈیا کے بڑے بڑے چینلز اور اخبار اُن کے خلاف جھوٹی خبریں چلا رہے ہیں، اُنہوں نے کبھی سونالی بیندرے کو پروپوز کرنے سے متعلق کوئی بیان نہیں دیا۔

قومی کرکٹر کا مزید کہنا تھا کہ وہ کینسر سے جنگ لڑنے پر سونالی بیندرے کو داد دیتے ہیں کیونکہ ایک خاتون کے لیے اتنی بڑی جنگ لڑنا آسان نہیں ہوتا۔

ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔