سگریٹ نوشی سے چھٹکارا دلانے والی اسمارٹ فون ایپ

ویب ڈیسک  پير 9 جنوری 2017
اس ایپ میں ایک گیم ہے جس کے دوران کھیلنے والے کو کم سے کم وقت میں زیادہ سے زیادہ سگریٹیں توڑنی ہوتی ہیں۔ (فوٹو: فائل)

اس ایپ میں ایک گیم ہے جس کے دوران کھیلنے والے کو کم سے کم وقت میں زیادہ سے زیادہ سگریٹیں توڑنی ہوتی ہیں۔ (فوٹو: فائل)

لندن: برطانوی ماہرین نے گیم کی شکل میں ایک ایسی اسمارٹ فون ایپ تیار کرلی ہے جس کا مقصد سگریٹ نوشی سے چھٹکارا پانے میں مدد فراہم کرنا ہے۔

’’سگ بریک فری‘‘ (CigBreak Free) نامی اس سادہ سی ایپ میں ایک گیم ہے جس کے دوران کھیلنے والے کو کم سے کم وقت میں زیادہ سے زیادہ سگریٹ توڑنی ہوتی ہیں۔ ہر لیول مکمل کرنے پر کھیلنے والے کو کچھ پوائنٹ ملتے ہیں لیکن گیم کے آگے بڑھنے پر سگریٹ توڑنے کا عمل پیچیدہ اور مشکل ہوتا جاتا ہے جبکہ اسی کے ساتھ ہر ایک سگریٹ توڑنے پر ملنے والے پوائنٹس بھی زیادہ ہوتے رہتے ہیں۔

ہر لیول کی کامیاب تکمیل پر ایک سرٹیکفیٹ بھی نمودار ہوتا ہے جس میں کھیلنے والے کو مبارکباد دی جاتی ہے کہ اس نے اپنے پھیپھڑوں کی گنجائش میں اضافہ کر لیا ہے جبکہ کھانے کی کوئی صحت بخش چیز بھی اسمارٹ فون کی اسکرین پر بطور انعام ظاہر ہوجاتی ہے۔

اس ایپ کے مرکزی موجد اور کنگسٹن یونیورسٹی میں کمپیوٹر سائنس کے ماہر، ہوپ کیٹن کا کہنا ہے کہ یہ صرف کوئی کھیل نہیں بلکہ اس کی تیاری میں سوچ اور کردار تبدیل کرنے سے متعلق 30 سے زائد نفسیاتی تکنیکوں کا استعمال بھی کیا گیا ہے جن کے تحت کھیل کے دوران ہی مختلف پیغامات بھی اسکرین پر آتے رہتے ہیں اور کھیلنے والے کو لاشعوری طور پر بار بار قائل کرتے ہیں کہ وہ عملی زندگی میں بھی سگریٹ چھوڑ دے۔

اگرچہ اس سے پہلے بھی چند ایپس میں سگریٹ نوشی ترک کرنے کے پہلو پر توجہ دی گئی ہے لیکن یہ پہلی ایپ ہے جسے بطورِ خاص اسی مقصد کےلئے بنایا گیا ہے۔

اس ایپ کو روزانہ پابندی سے کھیلنے کے نتیجے میں سگریٹ پینے کی خواہش بتدریج کم ہوتی چلی جاتی ہے اور اگر سگریٹ نوش اپنی اس عادت سے چھٹکارا پانے میں واقعی سنجیدہ ہو تو وہ کچھ عرصے میں خود ہی اس کھیل میں بار بار نمودار ہونے والے پیغاموں سے متاثر ہوکر سگریٹ نوشی چھوڑ دیتا ہے۔

واضح رہے کہ تمباکو نوشی اپنے آپ میں دل، شریانوں اور خون کی متعدد بیماریوں کے علاوہ کینسر کی بھی کئی اقسام کی واحد جڑ قرار دی جاتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ عالمی قوانین کے تحت سگریٹ اور تمباکو سے بنی دوسری مصنوعات کے اشتہارات پر مکمل پابندی عائد ہے جبکہ تمباکو پر مبنی مصنوعات کے پیکٹوں پر بھی ان کے مضر صحت اثرات سے متعلق تحریری اور تصویری انتباہی پیغامات (وارننگز) کو مزید نمایاں کردیا گیا ہے۔

اس کے باوجود، ماہرین کا کہنا ہے کہ سگریٹ نوشی کم کرنے یا ترک کرنے کے معاملے میں یہ پیغامات سب سے کم توجہ حاصل کرپاتے ہیں اور تمباکو نوش عام طور پر انہیں نظر انداز کردیتے ہیں۔

عوامی صحت کے مختلف اداروں نے ’’سگ بریک فری‘‘ کو ایک خوش آئند اختراع قرار دیتے ہوئے تمباکو نوشوں سے درخواست کی ہے کہ وہ اپنی ذاتی صحت اور اپنے اہلِ خانہ کی بہتری کےلئے اس ایپ کو ایک بار ضرور آزما کر دیکھیں۔ سگ بریک فری کو گوگل پلے سے مفت میں ڈاؤن لوڈ کیا جاسکتا ہے۔



ایکسپریس میڈیا گروپ اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں۔